AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #1 Skrevet 3. februar 2023 Jeg sliter en del med selvbilde, føler til tider at jeg er en dårlig kjæreste, at jeg ikke gir nok av meg selv osv. Noen ganger har jeg faktisk tenkt «er han utro nå, er det ikke rart, jeg fortjener det». Men er utroskap uten unntak uakseptabelt, eller finnes det (gode nok) unnskyldninger for å være utro? Anonymkode: 35f5a...1bf
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #4 Skrevet 3. februar 2023 Det er ikke akseptabelt men det kan i svært sjeldne tilfeller være forståelig og da tenker jeg ikke på deg ts, du bør snakke med han om dine tanker. Selvfølelsen din er ikke bra ♥️ Anonymkode: a9f02...033 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #6 Skrevet 3. februar 2023 Selvfølgelig ikke, hvordan ville du følt det selv. Anonymkode: 21893...845 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #7 Skrevet 3. februar 2023 Utroskap er nesten uten unntak den dårligste løsninga på et eventuelt problem. Anonymkode: bd7d6...a2c 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #8 Skrevet 3. februar 2023 Vel. Selv ville jeg trolig aldri godtatt det. Men jeg har en rekke nære vennepar hvor den ene eller andre parten (eller begge) har vært utro, og velger å holde på ekteskapet/samholdet etter utroskapen. Mest pga barna, og sikkert mye pga trygghet og økonomi. Det er vel aldri "greit", og sånn jeg ser det så finnes det ikke noen gode "unnskyldinger", men noen ganger så skjer det. Hvordan du og den du er i forhold med dealer med det må være opp til dere. Anonymkode: 2a0b7...c6e
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #9 Skrevet 3. februar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vel. Selv ville jeg trolig aldri godtatt det. Men jeg har en rekke nære vennepar hvor den ene eller andre parten (eller begge) har vært utro, og velger å holde på ekteskapet/samholdet etter utroskapen. Mest pga barna, og sikkert mye pga trygghet og økonomi. Det er vel aldri "greit", og sånn jeg ser det så finnes det ikke noen gode "unnskyldinger", men noen ganger så skjer det. Hvordan du og den du er i forhold med dealer med det må være opp til dere. Anonymkode: 2a0b7...c6e Jeg tenker egentlig ikke på om det noen ganger er tilgivelig, men om det noen ganger faktisk er lov - uavhengig av om man har en partner som tilgir det eller ikke. Ts Anonymkode: 35f5a...1bf
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #10 Skrevet 3. februar 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det er ikke akseptabelt men det kan i svært sjeldne tilfeller være forståelig og da tenker jeg ikke på deg ts, du bør snakke med han om dine tanker. Selvfølelsen din er ikke bra ♥️ Anonymkode: a9f02...033 Jeg vet. Samtidig har jeg gått inn for å velge å stole på han (min usikkerhet skal ikke han straffes for). Men noen ganger får jeg stygge tanker. Tanker om at jeg ikke fortjener en som er trofast, fordi jeg ikke er god nok.. ❤️ Ts Anonymkode: 35f5a...1bf
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #11 Skrevet 3. februar 2023 Nei det er aldri greit å være utro. Og man skal aldri godta det samme hvor dårlig selvbilde man har Anonymkode: 3f975...7e5 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå