Anonym-bruker Skrevet 3. februar 2023 #1 Skrevet 3. februar 2023 Som overskriften sier. Drikker mye vann, men det hjelper ikke. Kan drikke et stort glass vann og føle meg like tørst. Føles på en måte som at jeg har drukket for lite. Men uansett hvor mye vann jeg drikker blir det ikke bedre. Får en vond smak i munnen noen ganger og. Eneste som hjelper er å drikke saft. Men er jo ikke bra å bare drikke det heller. Har målt blodsukkeret, det er normalt. Andre som har det sånn? Hva hjelper dere?
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #2 Skrevet 4. februar 2023 Håper du får deg en legetime i nærmeste fremtid. Anonymkode: f8f95...896 1
Anonym-bruker Skrevet 4. februar 2023 Forfatter #3 Skrevet 4. februar 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Håper du får deg en legetime i nærmeste fremtid. Anonymkode: f8f95...896 Har hatt det sånn lenge. Hva kan det være da?
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #4 Skrevet 4. februar 2023 3 minutter siden, Anonym-bruker said: Har hatt det sånn lenge. Hva kan det være da? Kan være masse, ikke spekuler men kom deg til legen nå til uka Anonymkode: 55c38...f1a 1
Anonym-bruker Skrevet 4. februar 2023 Forfatter #5 Skrevet 4. februar 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Kan være masse, ikke spekuler men kom deg til legen nå til uka Anonymkode: 55c38...f1a Har ikke fastlege her jeg bor, og har ikke mulighet å reise til legen nå.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #6 Skrevet 4. februar 2023 Hvis du har hatt det sånn lenge og du skjønner at det ikke er normal, hvorfor har du ikke gått til legen med det tidligere? Uansett har det med helsen din å gjøre, så ville nok prioritert et legebesøk så fort som mulig. Er ikke lett for oss på KG å vite hva det er siden det kan være så mye, men vil anbefale å ta det opp med legen din Anonymkode: 849e4...5e8 2
Anonym-bruker Skrevet 4. februar 2023 Forfatter #7 Skrevet 4. februar 2023 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Hvis du har hatt det sånn lenge og du skjønner at det ikke er normal, hvorfor har du ikke gått til legen med det tidligere? Uansett har det med helsen din å gjøre, så ville nok prioritert et legebesøk så fort som mulig. Er ikke lett for oss på KG å vite hva det er siden det kan være så mye, men vil anbefale å ta det opp med legen din Anonymkode: 849e4...5e8 Har liksom tenkt det går over. Hvertfall siden jeg ikke har høyt blodsukker.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #8 Skrevet 4. februar 2023 Anonym-bruker skrev (2 timer siden): Som overskriften sier. Drikker mye vann, men det hjelper ikke. Kan drikke et stort glass vann og føle meg like tørst. Føles på en måte som at jeg har drukket for lite. Men uansett hvor mye vann jeg drikker blir det ikke bedre. Får en vond smak i munnen noen ganger og. Eneste som hjelper er å drikke saft. Men er jo ikke bra å bare drikke det heller. Har målt blodsukkeret, det er normalt. Andre som har det sånn? Hva hjelper dere? diabetes? Anonymkode: 4470c...31f
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #9 Skrevet 4. februar 2023 12 minutter siden, Anonym-bruker said: Har liksom tenkt det går over. Hvertfall siden jeg ikke har høyt blodsukker. Det kan du jo ha? Anonymkode: 55c38...f1a
Anonym-bruker Skrevet 4. februar 2023 Forfatter #10 Skrevet 4. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det kan du jo ha? Anonymkode: 55c38...f1a Man har jo høyt blodsukker ved diabetes. Blodsukkeret mitt er ikke høyt.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #11 Skrevet 4. februar 2023 17 minutter siden, Anonym-bruker said: Man har jo høyt blodsukker ved diabetes. Blodsukkeret mitt er ikke høyt. Hvordan vet du det når du ikke har vært hos lege? Anonymkode: 55c38...f1a 1
Anonym-bruker Skrevet 4. februar 2023 Forfatter #12 Skrevet 4. februar 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Hvordan vet du det når du ikke har vært hos lege? Anonymkode: 55c38...f1a Jeg har målt det selv.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #13 Skrevet 4. februar 2023 1 minutt siden, Anonym-bruker said: Jeg har målt det selv. Det hadde jeg aldri våget å stole på Anonymkode: 55c38...f1a 1
Maestro Skrevet 4. februar 2023 #14 Skrevet 4. februar 2023 Kan være diabetes. Psykisk. Stress. Hormoner. Stoffskifte og sikkert. Overgangsalderen? Kom deg til legen du. 1
Anonym-bruker Skrevet 4. februar 2023 Forfatter #15 Skrevet 4. februar 2023 Maestro skrev (51 minutter siden): Kan være diabetes. Psykisk. Stress. Hormoner. Stoffskifte og sikkert. Overgangsalderen? Kom deg til legen du. Som jeg skrev så kommer jeg meg ikke til legen akkurat nå.
Maestro Skrevet 4. februar 2023 #16 Skrevet 4. februar 2023 Anonym-bruker skrev (5 minutter siden): Som jeg skrev så kommer jeg meg ikke til legen akkurat nå. Kan du ikke ringe legesenter der du bor om det er mulighet og få en time der siden du ikke bor i nærheten av fastlegen din. Ev en E-konsulasjon på HelseNorge? Tror det går an og ha videotime med legen også.
Anonym-bruker Skrevet 4. februar 2023 Forfatter #17 Skrevet 4. februar 2023 Maestro skrev (10 minutter siden): Kan du ikke ringe legesenter der du bor om det er mulighet og få en time der siden du ikke bor i nærheten av fastlegen din. Ev en E-konsulasjon på HelseNorge? Tror det går an og ha videotime med legen også. Jo, men har liksom ikke tenkt det haster sånn.
Maestro Skrevet 4. februar 2023 #18 Skrevet 4. februar 2023 Anonym-bruker skrev (1 minutt siden): Jo, men har liksom ikke tenkt det haster sånn. Om du er konstant tørst, vann hjalp ikke med mindre det blandes ut med saft (med eller uten sukker?) Spiser du mye salt mat om dagen? Generelt salt i mat og snacks? Snuser eller røyker du? Drikker mer kaffe emn vanlig? Mye toalettbesøk? Svetter mye? Er så mye som kan pirke borti grunnleggende behov som mat/drikke /søvn. Er jo ikke mye som skal til for og øke/dempe behov heller, egentlig. Spis en middag med pinnekjøtt, så er man kjempe tørst i dager etterpå 😬
Anonym-bruker Skrevet 4. februar 2023 Forfatter #19 Skrevet 4. februar 2023 Maestro skrev (35 minutter siden): Om du er konstant tørst, vann hjalp ikke med mindre det blandes ut med saft (med eller uten sukker?) Spiser du mye salt mat om dagen? Generelt salt i mat og snacks? Snuser eller røyker du? Drikker mer kaffe emn vanlig? Mye toalettbesøk? Svetter mye? Er så mye som kan pirke borti grunnleggende behov som mat/drikke /søvn. Er jo ikke mye som skal til for og øke/dempe behov heller, egentlig. Spis en middag med pinnekjøtt, så er man kjempe tørst i dager etterpå 😬 Saft uten sukker. Får vondt i hodet av mye sukker så prøver ikke spise så mye av det. Drikker ikke kaffe, røyker ikke. Svetter ikke mer enn vanlig. Noen ganger føler jeg det stikker I huden når jeg blir veldig varm, men det er ikke hele tiden. Svetter ikke. Spiser en del salt.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #20 Skrevet 4. februar 2023 Anonym-bruker skrev (5 timer siden): Har hatt det sånn lenge. Hva kan det være da? Har du sjekket hba1c? Anonymkode: e1679...c7a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå