AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #1 Skrevet 3. februar 2023 Har hatt tunge øyelokk hele mitt liv, og ser "sløv" ut. Er nå i midten av 30-åra, og har også fått merkbare poser under øynene. Skulle gjerne fått ordnet dette. Noen som har vært gjennom en eller begge deler? Anonymkode: 084f4...7c4
Aristoteles Skrevet 4. februar 2023 #2 Skrevet 4. februar 2023 Har operert tunge øyelokk. Det var innmari vondt de første dagene. Måtte sove sittende og øynene var omtrent gjenklistret. De dagene tenkte jeg at "dette skulle jeg aldri ha gjort". Men når det nå var over, så er jeg veldig fornøyd. Jeg ser mer våken ut, men det beste er at jeg ser ordentlig. Det første året var jeg litt lysømfintlig da jeg ikke hadde fått så mye lys inn på øynene siden barndommen omtrent. Selve operasjonen var en rask affære. Hun brukte maks 10 minutter på det hele.
Djungelvrål Skrevet 4. februar 2023 #3 Skrevet 4. februar 2023 Aristoteles skrev (6 minutter siden): Har operert tunge øyelokk. Det var innmari vondt de første dagene. Måtte sove sittende og øynene var omtrent gjenklistret. De dagene tenkte jeg at "dette skulle jeg aldri ha gjort". Men når det nå var over, så er jeg veldig fornøyd. Jeg ser mer våken ut, men det beste er at jeg ser ordentlig. Det første året var jeg litt lysømfintlig da jeg ikke hadde fått så mye lys inn på øynene siden barndommen omtrent. Selve operasjonen var en rask affære. Hun brukte maks 10 minutter på det hele. Var du ikke i narkose?
Aristoteles Skrevet 4. februar 2023 #4 Skrevet 4. februar 2023 Djungelvrål skrev (Akkurat nå): Var du ikke i narkose? Nei. Noe slags bedøvende krem + lokalbedøvelse, og laser som "kniv". 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #5 Skrevet 4. februar 2023 Mamma fikk nylig operasjon for tunge øyelokk. Hun fikk det dekket pga synet. Ble veldig bra både utseendemessig og synet hennes. Anonymkode: ef66a...2dd 1
tirben Skrevet 4. februar 2023 #6 Skrevet 4. februar 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Har hatt tunge øyelokk hele mitt liv, og ser "sløv" ut. Er nå i midten av 30-åra, og har også fått merkbare poser under øynene. Skulle gjerne fått ordnet dette. Noen som har vært gjennom en eller begge deler? Anonymkode: 084f4...7c4 Jeg ble operert for tunge øyelokk for et år siden. Er så fornøyd. Jeg ser mer våken ut og lettere å legge øyenskygge. Betalte kun egenandel og fikk henvisning av min optiker. Det var ikke vondt i det hele tatt og jeg kjørte bil hjem fra "operasjonen". Ble lokalbedøvd. Var sykemeldt i en uke etter inngrepet.
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #7 Skrevet 6. februar 2023 Blir det veldig annerledes? Sånn at folk ser med en gang at du har fikset på utseende? Eller ser man bare litt våknere ut? Og hvor lenge er det synlige arr? Anonymkode: a8ddb...b22
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå