Djækklåsst Skrevet tirsdag kl 11:55 #22 Skrevet tirsdag kl 11:55 K.B. skrev (På 11.6.2025 den 2.13): De originale filmene var jo like lite morsomme som politiskolen filmene, så en reboot er vel det siste vi trenger, men bra å se at Hollywood synger på siste verset da.. De har jo gjort seg helt irrelevante med superhelt, franchise filmer og remakes av dårlige filmer. Slutt å tulle. The Naked Gun er en ev tidenes beste komedier. Politiskolen-filmene var et hav unna. Om denne nye filmen blir i nærheten av like bra er imidlertid lite trolig. 2
heppernkax Skrevet tirsdag kl 12:00 #23 Skrevet tirsdag kl 12:00 DeLorean skrev (På 12.6.2025 den 15.38): Den første er legendarisk, laget av de samme folka bak 'Airplane!' fra 1980. Har ikke trua på en reboot. Leslie Nielsen hadde en klønete sjarm som vanskelig kan gjenskapes. Nei, denne flopper. Nielsen så ut som en ekte tv-politietterforsker og spilte alt helt straight. Derfor ble alt så morsomt rundt ham. Men 3.eren var søppel. Har ikke tro på denna.
heppernkax Skrevet tirsdag kl 12:02 #24 Skrevet tirsdag kl 12:02 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Anonymkode: ba809...533 Ok. Jeg lo litt av traileren 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 12:03 #25 Skrevet tirsdag kl 12:03 De originale filmene er legendariske så jeg har i utgangspunktet liten tro på denne. Men jeg lo litt av traileren så kanskje... Anonymkode: 788f1...68f
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 12:04 #26 Skrevet tirsdag kl 12:04 Utdatert, platt, og barnslig humor. Dette kommer aldri til å slå ann! Anonymkode: 5820f...877
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 12:11 #27 Skrevet tirsdag kl 12:11 DeLorean skrev (På 26.2.2023 den 0.08): Hadde vært hyggelig om Neeson spilte i en bra film for en gangs skyld! Den mannen spiller i mange middelmådige filmer. Ja, Schindlers liste er jo ræva... Taken og, skikkelig dårlig ass. Anonymkode: 0117b...4af
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 12:16 #28 Skrevet tirsdag kl 12:16 heppernkax skrev (13 minutter siden): Ok. Jeg lo litt av traileren Mens Liam er seg selv lik 😛 Anonymkode: ba809...533
heppernkax Skrevet tirsdag kl 12:18 #29 Skrevet tirsdag kl 12:18 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ja, Schindlers liste er jo ræva... Taken og, skikkelig dårlig ass. Anonymkode: 0117b...4af Liam Neesons morsomte øyeblikk var da han ville lage tv av at han ble HIV smittet.
Druid Skrevet tirsdag kl 12:23 #30 Skrevet tirsdag kl 12:23 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Mens Liam er seg selv lik 😛 Anonymkode: ba809...533 Den store utfordringen hadde vært om de gjorde dette til typisk ZAZ film, og prøvde gi Frank Drebin rollen til en ny skuespiller. Det de gjør her, ser ut som det kan stå for seg selv, og har potensial.
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 12:28 #31 Skrevet tirsdag kl 12:28 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Ja, Schindlers liste er jo ræva... Taken og, skikkelig dårlig ass. Anonymkode: 0117b...4af Skikkelig gode filmer ja Anonymkode: ba809...533
K.B. Skrevet tirsdag kl 14:20 #32 Skrevet tirsdag kl 14:20 Djækklåsst skrev (2 timer siden): Slutt å tulle. The Naked Gun er en ev tidenes beste komedier. Politiskolen-filmene var et hav unna. Om denne nye filmen blir i nærheten av like bra er imidlertid lite trolig. Tidenes beste? Kan jeg spørre hvor gammel du var når du først så disse filmene og om du har sett de igjen som voksen? Den med OJ var faktisk på tv her for litt siden og jeg så vel kanskje 25 minutter og det er ingen komedie i disse filmene, de er omtrent like morsomme som et gjennomsnittlig SNL show. Jeg hadde sett Monty Pyton's - the Meaning of life hundre ganger, fremfor å se en av The Naked Gun filmene en gang til..
DeLorean Skrevet tirsdag kl 14:27 #33 Skrevet tirsdag kl 14:27 Djækklåsst skrev (2 timer siden): Slutt å tulle. The Naked Gun er en ev tidenes beste komedier. Politiskolen-filmene var et hav unna. Om denne nye filmen blir i nærheten av like bra er imidlertid lite trolig. Jeg synes også Hot Shots filmene er artige. Humoren er så tørr at man bare må le 😁 1
DeLorean Skrevet tirsdag kl 14:33 #34 Skrevet tirsdag kl 14:33 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja, Schindlers liste er jo ræva... Taken og, skikkelig dårlig ass. Anonymkode: 0117b...4af Nå er de filmene du har nevnt fra henholdsvis 1993 og 2008. Jeg tenkte egentlig 'i det siste'. Og hvis man tar Neeson's karriere de siste 8-10 år, så er det mye dritt. Generiske, middelmådige Hollywoodproduksjoner. Noen unntak finnes. Den irske produksjonen In the Land of Saints and Sinners (2023) var virkelig god. Jeg vil se ham i slike filmer.
DeLorean Skrevet tirsdag kl 14:36 #35 Skrevet tirsdag kl 14:36 (endret) K.B. skrev (17 minutter siden): Tidenes beste? Kan jeg spørre hvor gammel du var når du først så disse filmene og om du har sett de igjen som voksen? Den med OJ var faktisk på tv her for litt siden og jeg så vel kanskje 25 minutter og det er ingen komedie i disse filmene, de er omtrent like morsomme som et gjennomsnittlig SNL show. Jeg hadde sett Monty Pyton's - the Meaning of life hundre ganger, fremfor å se en av The Naked Gun filmene en gang til.. Jeg elsker både Monty Python og The Naked Gun. Hysterisk begge to! Er ganske allsidig. Endret tirsdag kl 14:37 av DeLorean
Supernaut Skrevet tirsdag kl 17:56 #36 Skrevet tirsdag kl 17:56 K.B. skrev (På 11.6.2025 den 2.13): De originale filmene var jo like lite morsomme som politiskolen filmene, så en reboot er vel det siste vi trenger, men bra å se at Hollywood synger på siste verset da.. De har jo gjort seg helt irrelevante med superhelt, franchise filmer og remakes av dårlige filmer. Når var sist du gikk på kino TS? For min egen del, så er det mange år siden, det er rett og slett ikke noe å se på som frister. De originale filmene var omtrent 10 ganger bedre enn politiskole filmene. Når det er sagt, Naked Gun uten Leslie Nielsen funker ikke.
Supernaut Skrevet tirsdag kl 17:58 #37 Skrevet tirsdag kl 17:58 DeLorean skrev (3 timer siden): Jeg synes også Hot Shots filmene er artige. Humoren er så tørr at man bare må le 😁 Airplane, Hotshots, Naked Gun, lager ikke slike komedier lenger.
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 18:07 #38 Skrevet tirsdag kl 18:07 Supernaut skrev (10 minutter siden): De originale filmene var omtrent 10 ganger bedre enn politiskole filmene. Når det er sagt, Naked Gun uten Leslie Nielsen funker ikke. Politiskolen var jo bra. Men ikke den siste Anonymkode: ba809...533
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 18:51 #39 Skrevet tirsdag kl 18:51 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Politiskolen var jo bra. Men ikke den siste Anonymkode: ba809...533 Den eneste som var bra med Politiskolen var den tale-scenen i den første. Anonymkode: e631f...ee7
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:16 #40 Skrevet tirsdag kl 19:16 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Den eneste som var bra med Politiskolen var den tale-scenen i den første. Anonymkode: e631f...ee7 Nei Anonymkode: ba809...533
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå