Gå til innhold

Den Nakne Pistolen reboot med Liam Neeson

Anbefalte innlegg

• 3 uker senere...
Skrevet

Noen?

Anonymkode: ba809...533

Skrevet

Blir artig da!

Skrevet

Hadde vært hyggelig om Neeson spilte i en bra film for en gangs skyld! Den mannen spiller i mange middelmådige filmer.

Skrevet
DeLorean skrev (20 minutter siden):

Hadde vært hyggelig om Neeson spilte i en bra film for en gangs skyld! Den mannen spiller i mange middelmådige filmer.

ikke siste årene 

Skrevet

Hahaha Liam Neeson som Frank Drebin?!? Det klarer jeg ikke helt å se for meg. De gamle filmene var jo så morsomme i sin tid. Tror jeg må se dem på nytt. :P 

• 2 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

• Liker 1
Skrevet

Huff! Trekker den morsomme og ikke så spesielt voldelige filmen ned i sølen. Nei, den skal jeg ikke se. Blir nok å forholde seg til den "gamle" varianten. Filmene i disse kategoriene finnes ikke lenger; hot shots, hjelp vi flyr, the mask mfl. Er visst mangel på god humor i Hollywood om dagen😄

• Liker 1
Skrevet
ArneA skrev (7 timer siden):

Huff! Trekker den morsomme og ikke så spesielt voldelige filmen ned i sølen. Nei, den skal jeg ikke se. Blir nok å forholde seg til den "gamle" varianten. Filmene i disse kategoriene finnes ikke lenger; hot shots, hjelp vi flyr, the mask mfl. Er visst mangel på god humor i Hollywood om dagen😄

Så du traileren?

• Liker 1
Skrevet

De originale filmene var jo like lite morsomme som politiskolen filmene, så en reboot er vel det siste vi trenger, men bra å se at Hollywood synger på siste verset da.. De har jo gjort seg helt irrelevante med superhelt, franchise filmer og remakes av dårlige filmer.
Når var sist du gikk på kino TS?
For min egen del, så er det mange år siden, det er rett og slett ikke noe å se på som frister.

• Liker 1
Skrevet
K.B. skrev (28 minutter siden):

De originale filmene var jo like lite morsomme som politiskolen filmene, så en reboot er vel det siste vi trenger, men bra å se at Hollywood synger på siste verset da.. De har jo gjort seg helt irrelevante med superhelt, franchise filmer og remakes av dårlige filmer.
For min egen del, så er det mange år siden, det er rett og slett ikke noe å se på som frister.

Så Bad Boys 4, lo godt :ler: jeg elsker komedie filmer med Leslie Nielsen, en legende!

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Så Bad Boys 4, lo godt :ler: jeg elsker komedie filmer med Leslie Nielsen, en legende!

Bad Boys 4, kondolerer..
Liker du Michael Bay filmer også?

Skrevet
K.B. skrev (3 minutter siden):

Bad Boys 4, kondolerer..
Liker du Michael Bay filmer også?

Likte den jeg.

Foretrekker Summer Bay.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Så du traileren?

Ja!?

Skrevet

Jeg lo godt av mange av de gamle filmene. Men dette vil jeg påstå er humor som ikke eldes så godt og det er vanskelig å kopiere og samtidig ha oppdaterte referanser. Så dette er ikke akkurat et prosjekt jeg har mye tro på.

Annonse
Skrevet (endret)

Den første er legendarisk, laget av de samme folka bak 'Airplane!' fra 1980. Har ikke trua på en reboot. Leslie Nielsen hadde en klønete sjarm som vanskelig kan gjenskapes. Nei, denne flopper.

Endret av DeLorean
Skrevet
K.B. skrev (På 11.6.2025 den 2.13):

Tull. Masse bra filmer på kino. Meld deg inn i Kinoklubben, mange bra filmer der 👍

'F1' med Brad Pitt og Javier Bardem f.eks. Kommer snart.

Skrevet

Jeg vil gi den en sjanse! 

Noe av det som gjør Leslie Nielsen så morsom er jo at han holder maska og ser gravalvorlig ut uansett hva som skjer. Litt som John Cleese. Håper Liam Neeson kan gjøre det samme, og at humoren har kommet litt videre og ikke stopper opp på 90-tallet.

Jeg elsker Naked Gun filmene og Police Squad, men Airplane er og blir min favoritt✈️. Kanskje noen gjør en reboot av den? (med Greta Thunberg i rollen som jenta som blir servert svart kaffe)

• Nyttig 1
Skrevet
Knirke skrev (2 minutter siden):

Jeg vil gi den en sjanse! 

Noe av det som gjør Leslie Nielsen så morsom er jo at han holder maska og ser gravalvorlig ut uansett hva som skjer. Litt som John Cleese. Håper Liam Neeson kan gjøre det samme, og at humoren har kommet litt videre og ikke stopper opp på 90-tallet.

Jeg elsker Naked Gun filmene og Police Squad, men Airplane er og blir min favoritt✈️. Kanskje noen gjør en reboot av den? (med Greta Thunberg i rollen som jenta som blir servert svart kaffe)

Hva skjedde med den jenta?

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hva skjedde med den jenta?

Gutten som tilbyr henne kaffe spør henne om hun vil ha melk eller sukker, og hun svarer «No thank you. I like it black -like my men»

Det tok mange år før jeg skjønte den🤣

Så et klipp i dag av Greta Thunberg på et fly, så jeg fikk bare for meg at hun burde spille i en Airplane-reboot. De må selvsagt oppgradere til krenke-fri humor anno 2025😜

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...