Grace Skrevet 20. desember 2005 #1 Skrevet 20. desember 2005 Jeg har kjøpt en bukse på Ebay. Fikk den tilsendt og det var feil type. (vra en VB bukse og kronen var gull og ikke hvit som jeg skulle ha.) Selger innrømte etterhvert at hun måtte ha sendt feil og vi ble enige om at jeg skulle sende den til henne så skulle hun sende meg den riktige. Har sendt den og venter nå på den andre buksen. Sendte mail til henne for ca 1 uke siden og ba om å få pakkenr så jeg kunne spore pakken hos posten. Skulle sende purremail i dag og da jeg logget på Ebay står det at hun ikke lenger er registrert der. Mye tyder jo på at jeg har blitt lurt, skjønner det.Men er det noe jeg kan gjøre?
Gjest Gjest Skrevet 21. desember 2005 #4 Skrevet 21. desember 2005 http://pages.ebay.com/help/tp/isgw-buyer-p...tion-steps.html Se her. Anbefaler at du umiddelbart åpner en disputt via PayPal(pkt. 6). Dersom selgeren ikke har tømt PayPal kontoen sin ennå, har du kanskje sjangs til å få igjen pengene dine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå