Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Hvor lang tid tok det før du fikk mensen tilbake etter slutt på cerazette? Her har det gått en mnd.. 

Anonymkode: 0d758...28b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk første eggløsning etter 4 måneder

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hei!

Hvor lang tid tok det før du fikk mensen tilbake etter slutt på cerazette? Her har det gått en mnd.. 

Anonymkode: 0d758...28b

Første gangen jeg sluttet på Cerazette hadde jeg gått på det i 12 år. Da kom mensen tilbake eller ca 1 mnd. Når jeg sluttet igjen i mars i fjor, etter å ha gått på det i litt over et år så tok det litt over 4 mnd før den kom tilbake.

Skrevet

Kom tilbake etter ca en måned. Ble gravid etter tre måneder. Var 40. 

Anonymkode: 9e1e9...6dd

Skrevet

Jeg fikk mensen 7 uker etter jeg sluttet, hadde da gått på cerazette i nesten 8 år. Nå er jeg på tredje syklus etter jeg sluttet, og det begynner å bli stabile sykluser på meg nå 😊

Skrevet

Fikk mensen ca 3 uker etter men hadde ingen eggløsning den syklusen. Heller ikke de påfølgende syklusene. Tok ca 4 sykluser før el kom i gang hos meg :) 

Skrevet
5 hours ago, Laura80 said:

Fikk mensen ca 3 uker etter men hadde ingen eggløsning den syklusen. Heller ikke de påfølgende syklusene. Tok ca 4 sykluser før el kom i gang hos meg :) 

Kan man ha mens men ikke egglosning?

Anonymkode: 28075...0d6

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Kan man ha mens men ikke egglosning?

Ja. Stort sett vil man alltid begynne blø før eller siden uansett dersom eggløsning ikke kommer pga endring i hormonet. Men som regel da er syklusen utenfor normalen dvs man enten får en veldig kort eller veldig lang syklus.

Skrevet
11 minutter siden, Laura80 said:

Ja. Stort sett vil man alltid begynne blø før eller siden uansett dersom eggløsning ikke kommer pga endring i hormonet. Men som regel da er syklusen utenfor normalen dvs man enten får en veldig kort eller veldig lang syklus.

Takk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...