AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #1 Del Skrevet 3. februar 2023 Noen som har tips til sunne lønsj-retter? Kan varme i mikroen, men foretrekker helst ting som ikke trenger varmes. Ting som gjerne ikke lukter supersterkt på kontoret, men som er mettende og godt. Annet enn brødskiver. Må være sunt og næringsrikt. Anonymkode: 2726f...8d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
c_buk Skrevet 3. februar 2023 #2 Del Skrevet 3. februar 2023 Av ting jeg ofte tar meg - Buddha bowl - Kjøleskapsgrøt - Sunne varmretter/gryter som er gode kalde - Grove wraps med sunt fyll - Salat med digg olje og eddik fra f.eks olivenlunden. Husk proteinkilder i lunsjen. - Jeg liker dmoothiebowl, men det krever tidlig lunsj og stabil reisevei - Quiche - Digge sandwicher enten i grovt brød/surdeig eller grove pitabrød - Sushirull - Sommerfugl - Wraps med salatblader som wrap - Kald one pot pasta (evt med grov pasta, linsepasta eller annet) - Quinoasalat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #3 Del Skrevet 3. februar 2023 Takk for tips! Anonymkode: 2726f...8d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kicki_90 Skrevet 4. februar 2023 #4 Del Skrevet 4. februar 2023 Eggerøre, steker den dagen i forveien og oppbevarer i kjøkeskap. 2-3 egg med ost/cottage cheese, skinke/salami og noe godt krydder. Oppskjærte grønnsaker ved siden av. Wraps med kyllingfilet/skinke/egg, salat, paprika og eple, philadelfia light smørt på wrapen og litt rømme på toppen, da blir det ikke tørt. Pastasalat med fullkornspasta, skinke/kylling, paprika og andre grønnsaker du liker. Hvis du vil laget den kremet så fungerer drømmelett med 1 ta majones syns jeg. Da har jeg pasta, kjøtt, rødløk, paprika og dressingen sammen, andre grønnsakene ved siden av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #5 Del Skrevet 4. februar 2023 En av mine favoritter er omelett av 20 egg + fyll i en ildfast form, stek på 150ºC i 90-120 minutter. Så tar jeg med meg et stykke på jobb. Anonymkode: 7dd6f...8d9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #6 Del Skrevet 4. februar 2023 Jeg spiser oftest middagsrester. Men hvis ikke, så liker jeg: * egg av noe slag, kan være omelett, frittata, eggmuffins, pai... Metter bra og er godt kaldt. Også enkelt å lage på forhånd, og en fin måte å bruke opp rester av annen mat. * fiskepålegg, som tunfisksalat, makrell i tomat, røkt laks eller makrell, eller en grov fiskekake. Kan spises på brød, knekkebrød, wrap, eller i en salat. * alltid grønnsaker til lunsjen! Lager gjerne en stor bolle kålsalat (eller noe annet som holder seg) i starten av uka, så jeg lett kan ta med en porsjon. Har også oppkuttede grønnsaker klare så jeg bare kan ta med en boks, og har knaskegrønnsaker klare. Anonymkode: f7196...2fd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
myMa Skrevet 4. februar 2023 #7 Del Skrevet 4. februar 2023 Proteinrundstykker. Virkelig superenkle og veldig gode. https://www.treningsfrue.no/2016/03/19/verdens-enkleste-proteinrundstykker/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå