Gjest Gjest Skrevet 20. desember 2005 #1 Skrevet 20. desember 2005 Noen som har bestilt kontaktlinser herfra? De reklamerer med rask levering, men nå er det 9 dager siden jeg bestilte, og ikke et pip....! Hvor lang tid tok det for dere? Det sendes vel fra utlandet, og må gjennom tollen, men likevel..?
Potetoline Skrevet 20. desember 2005 #2 Skrevet 20. desember 2005 det tok bare en uke for meg. bestilte du de små pakkene så du slipper toll da?
Gjest Gjest Skrevet 20. desember 2005 #3 Skrevet 20. desember 2005 Linsene jeg bruker koster 400 kr pr pakke, og da går det vel an å slippe unna tollen? Regner med de ikke åpner eskene og sender èn og èn linse.
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 20. desember 2005 #4 Skrevet 20. desember 2005 Ops... det var meg over. Går IKKE an å slippe toll, skulle det stå. Takk for svar! (Beklager rotet)
Potetoline Skrevet 20. desember 2005 #5 Skrevet 20. desember 2005 Jeg fikk en haug med små pakker med tredve i pakken. damen på kundetelefonen sa at da slapp jeg toll og det gikk fortere.
Gjest Gjest Skrevet 21. desember 2005 #6 Skrevet 21. desember 2005 Linsene jeg bruker koster 400 kr pr pakke, og da går det vel an å slippe unna tollen? Regner med de ikke åpner eskene og sender èn og èn linse. ← Nei, med mindre de skriver ned verdien på pakken, må du nok ut med 25%moms.
La Luna Skrevet 22. desember 2005 #7 Skrevet 22. desember 2005 Jeg får som regel mine etter 2-3 dager jeg....så ni dager hørtes veldig lenge ut! Men så bestiller jeg bare én pakke om gangen, da, til under 200, og slipper da hele tollstyret.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå