AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #1 Skrevet 3. februar 2023 Har hanglet hele uka, hatt litt hodepine, og vært tett i nesa. Etter et par dager fikk jeg vondt i halsen og mista stemmen. Idag fikk jeg feber som har økt på utover dagen, opptil 39 grader. Dårlig allmenntilstand, verker i kroppen og konstant vondt i hodet. Har ikke tid til å være syk, så håper det ikke er influensa!! Influensa kommer vel brått, og bygges ikke opp sånn? Anonymkode: bd75f...b28
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #2 Skrevet 3. februar 2023 Testet for korona? Anonymkode: ae289...5f1 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #3 Skrevet 3. februar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Testet for korona? Anonymkode: ae289...5f1 Ja, negativ test ☺️ Anonymkode: bd75f...b28
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #4 Skrevet 3. februar 2023 De få gangene jeg har hatt influensa, så har det kommet mer eller mindre som kastet på ja... 39,5 i feber på kort tid og totalt elendig.... Høres ut som om du har noe annet enn influensa.... God bedring! Anonymkode: 11cae...c83 2
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #5 Skrevet 3. februar 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): De få gangene jeg har hatt influensa, så har det kommet mer eller mindre som kastet på ja... 39,5 i feber på kort tid og totalt elendig.... Høres ut som om du har noe annet enn influensa.... God bedring! Anonymkode: 11cae...c83 Håper jeg slipper unna influensaen 😩 tusen takk! ☺️ Anonymkode: bd75f...b28
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #6 Skrevet 3. februar 2023 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Har hanglet hele uka, hatt litt hodepine, og vært tett i nesa. Etter et par dager fikk jeg vondt i halsen og mista stemmen. Idag fikk jeg feber som har økt på utover dagen, opptil 39 grader. Dårlig allmenntilstand, verker i kroppen og konstant vondt i hodet. Har ikke tid til å være syk, så håper det ikke er influensa!! Influensa kommer vel brått, og bygges ikke opp sånn? Anonymkode: bd75f...b28 Min korona startet sånn, må være en av de nyeste mutasjonene, med snørr og sår hals, grønt slim, nysing hosting og alt mulig Anonymkode: 78af8...9ab 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå