Gå til innhold

Er dette influensa tro?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hanglet hele uka, hatt litt hodepine, og vært tett i nesa. Etter et par dager fikk jeg vondt i halsen og mista stemmen. Idag fikk jeg feber som har økt på utover dagen, opptil 39 grader. Dårlig allmenntilstand, verker i kroppen og konstant vondt i hodet. Har ikke tid til å være syk, så håper det ikke er influensa!! Influensa kommer vel brått, og bygges ikke opp sånn? 

Anonymkode: bd75f...b28

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Testet for korona?

Anonymkode: ae289...5f1

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Testet for korona?

Anonymkode: ae289...5f1

Ja, negativ test ☺️

Skrevet

De få gangene jeg har hatt influensa, så har det kommet mer eller mindre som kastet på ja... 39,5 i feber på kort tid og totalt elendig....

Høres ut som om du har noe annet enn influensa.... God bedring!

Anonymkode: 11cae...c83

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

De få gangene jeg har hatt influensa, så har det kommet mer eller mindre som kastet på ja... 39,5 i feber på kort tid og totalt elendig....

Høres ut som om du har noe annet enn influensa.... God bedring!

Anonymkode: 11cae...c83

Håper jeg slipper unna influensaen 😩 tusen takk! ☺️

Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Har hanglet hele uka, hatt litt hodepine, og vært tett i nesa. Etter et par dager fikk jeg vondt i halsen og mista stemmen. Idag fikk jeg feber som har økt på utover dagen, opptil 39 grader. Dårlig allmenntilstand, verker i kroppen og konstant vondt i hodet. Har ikke tid til å være syk, så håper det ikke er influensa!! Influensa kommer vel brått, og bygges ikke opp sånn? 

Min korona startet sånn, må være en av de nyeste mutasjonene, med snørr og sår hals, grønt slim, nysing hosting og alt mulig  

Anonymkode: 78af8...9ab

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...