AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #1 Skrevet 3. februar 2023 Avsluttet et 11 års lang forhold med en mann som var 16 år yngre enn meg, og nå 2 mnd etterpå , er jeg i et forhold med en som er 14 år yngre. Opplever at yngre menn er helt ville etter oss kvinner som er eldre . Så kvinner, ikke hør på menn som sier at vi går ut på dato . Ville bare si det Hilsen kvinner, snart 50. Anonymkode: 6461d...a21 8 1 3
Rosakatt Skrevet 3. februar 2023 #2 Skrevet 3. februar 2023 Akk å ve, så det er dit mine potensielle menn drar, dere tar dem 😅❤️ Koselig at kjærligheten smiler for deg 😊 2
Silva Pluvialis Skrevet 3. februar 2023 #3 Skrevet 3. februar 2023 Du var 39 år da du ble sammen med en på 23 år? 2
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #4 Skrevet 3. februar 2023 Jepp, menn i midten av tyveårene er helt tullete etter oss kvinner i slutten av 40-årene Anonymkode: 833f9...2e4
Gjest T-AA Skrevet 3. februar 2023 #5 Skrevet 3. februar 2023 Det er et tegn på lavt intelligensnivå å ikke forstå forskjellen på enkelttilfeller og trender på populasjonsnivå.
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #6 Skrevet 3. februar 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Avsluttet et 11 års lang forhold med en mann som var 16 år yngre enn meg, og nå 2 mnd etterpå , er jeg i et forhold med en som er 14 år yngre. Opplever at yngre menn er helt ville etter oss kvinner som er eldre . Så kvinner, ikke hør på menn som sier at vi går ut på dato . Ville bare si det Hilsen kvinner, snart 50. Anonymkode: 6461d...a21 Jeg har hatt mine perioder på tinder, når jeg var mest aktiv, 30-34år, så møtte jeg nesten utelukkende damer 40-50år, uendelig mye bedre sex enn yngre damer, og en ting gikk igjen når jeg snakket om dette, dere ble overrasket over hvor mye oppmerksomhet dere får fra yngre menn når dere satt ned alderen på tinder. Kjæresten min nå er 10 år eldre. Damer på din alder har null problem med å finne en yngre mann, hvis dere prøver, dette gjelder så klart ikke bare på apper. Med litt initiativ, så er det ikke mange sekunder før napp M38 Anonymkode: ad2b7...f66 5 1
Jdz Skrevet 3. februar 2023 #7 Skrevet 3. februar 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Avsluttet et 11 års lang forhold med en mann som var 16 år yngre enn meg, og nå 2 mnd etterpå , er jeg i et forhold med en som er 14 år yngre. Opplever at yngre menn er helt ville etter oss kvinner som er eldre . Så kvinner, ikke hør på menn som sier at vi går ut på dato . Ville bare si det Hilsen kvinner, snart 50. Anonymkode: 6461d...a21 De eneste som sier at kvinner på 40 har gått ut på dato, er menn som har gått ut på dato 😉 15 2
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #8 Skrevet 3. februar 2023 Tar helst en på min alder men gjerne en yngre fyr og. Har prøvd å date 45+ menn men mange er så sære. Anonymkode: 314b8...d60 2
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #9 Skrevet 3. februar 2023 Av ren nysgjerrighet, hvilken etnisitet har disse mannfolka? Anonymkode: 67dd5...7ac 2
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #10 Skrevet 3. februar 2023 Er ikke bare tull. Hilsen K39 Anonymkode: e3bac...de5 2
I Grosny Skrevet 3. februar 2023 #11 Skrevet 3. februar 2023 (endret) AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Anonymkode: 6461d...a21 Det finnes aldersgrupper for forskjelllige aldre og livssitusjoner. Da jeg sist var på sjekkern så var damer 40+ mest attraktivt fordi jeg hadde barn og ikke ønsket å sette i gang flere. Dersom jeg hadde ønsket flere barn så hadde litt yngre damer vært veldig interessant. Jeg ble sammen med ung dame som var yngre uten å overdrive (et par måneder). Endret 3. februar 2023 av I Grosny
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #12 Skrevet 3. februar 2023 jeg er i 30 årene og har siden jeg ble singel, vært med to stk som var i begynnelsen, midten av 20 årene. Jeg ser riktignok yngre ut, men ja.. tror det er en greie noen menn har. Virker til at jenter på deres egen alder er opptatt av helt andre ting enn oss litt eldre. Går ut ifra at du holder deg godt ts. glad på dine vegne:-) Anonymkode: 9954d...2e7 3
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #13 Skrevet 3. februar 2023 Kan ikke si at jeg har opplevd å få den freden fra menn som jeg ble lovet både ved å fylle 30 år og 40 år, men vil si at nivået av oppmerksomhet fra menn har sunket fra et påtrengende og til tider ubehagelig nivå til et mer håndterlig. Bortsett fra altfor unge menn er menn også mer moden og høflig i sin interesse. Mer gentlemen. At jeg er blitt mer sær og kresen med alderen hadde vært det som sto mest i veien, om jeg skulle ønske ny partner. Det ønsker jeg ikke. Anonymkode: eb622...093 4
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #14 Skrevet 3. februar 2023 Noen menn vil bare pule og er ikke særlig kvalitetsbeviste. Da er det mye enklere å gå opp i alder. Bra for alle det. Anonymkode: 640c3...c87 2
Helene1982 Skrevet 3. februar 2023 #15 Skrevet 3. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Noen menn vil bare pule og er ikke særlig kvalitetsbeviste. Da er det mye enklere å gå opp i alder. Bra for alle det. Anonymkode: 640c3...c87 Kan du fortelle mer om mann og kvinners kvalitet og hvordan det påvirkes av alder? 2
svartkatt Skrevet 3. februar 2023 #16 Skrevet 3. februar 2023 Føler meg virkelig ikke utgått på dato, er heller aldri noen som har sagt det. Men hvor finner man de menn som vil chatte og bli kjent og treffes på kafe og restaurant, FØR man hopper til sengs? 3
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #17 Skrevet 3. februar 2023 Enig. Jeg er 42 år og har like drag nå som i 20 årene om ikke enda mer😊 Anonymkode: 24f25...2ca 3
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #18 Skrevet 3. februar 2023 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Jeg har hatt mine perioder på tinder, når jeg var mest aktiv, 30-34år, så møtte jeg nesten utelukkende damer 40-50år, uendelig mye bedre sex enn yngre damer, og en ting gikk igjen når jeg snakket om dette, dere ble overrasket over hvor mye oppmerksomhet dere får fra yngre menn når dere satt ned alderen på tinder. Kjæresten min nå er 10 år eldre. Damer på din alder har null problem med å finne en yngre mann, hvis dere prøver, dette gjelder så klart ikke bare på apper. Med litt initiativ, så er det ikke mange sekunder før napp M38 Anonymkode: ad2b7...f66 Nettopp og de vil ikke bare ha sex heller, som mange menn påstår.Men de vil ha forhold med eldre kvinne også. Godtå se at man i virkeligheten ikke er utgått på dato. Jdz skrev (32 minutter siden): De eneste som sier at kvinner på 40 har gått ut på dato, er menn som har gått ut på dato 😉 Hehe. AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Av ren nysgjerrighet, hvilken etnisitet har disse mannfolka? Anonymkode: 67dd5...7ac Norske, hvordan det? Anonymkode: 6461d...a21 3
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #19 Skrevet 3. februar 2023 4 minutter siden, Helene1982 said: Kan du fortelle mer om mann og kvinners kvalitet og hvordan det påvirkes av alder? Selvsagt kan jeg gjøre det for deg kjære Helene. Jeg vil fokusere på bare en av mange områder når det kommer til en kvinnes kvalitet i dette innlegget. Du vet når du går på butikken og kjenner på appelsiner. En appelsin av god kvalitet er fast, fin og i tillegg fresh i utseende. Tar du en gammel/ råtten appelsin så kan de bli myk og slapp og du får sånn "ysh eller ewww-følelse" når du kjenner på den. Hvorfor i helvete gav den så mye etter? Det var ikke en kvalitets-appelsin. Langt forbi overmoden. På samme måte er det med kvinners pupper når de eldes. Skjønner du nå bedre hvordan kvalitet påvirkes av alder? Anonymkode: 640c3...c87 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #20 Skrevet 3. februar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Selvsagt kan jeg gjøre det for deg kjære Helene. Jeg vil fokusere på bare en av mange områder når det kommer til en kvinnes kvalitet i dette innlegget. Du vet når du går på butikken og kjenner på appelsiner. En appelsin av god kvalitet er fast, fin og i tillegg fresh i utseende. Tar du en gammel/ råtten appelsin så kan de bli myk og slapp og du får sånn "ysh eller ewww-følelse" når du kjenner på den. Hvorfor i helvete gav den så mye etter? Det var ikke en kvalitets-appelsin. Langt forbi overmoden. På samme måte er det med kvinners pupper når de eldes. Skjønner du nå bedre hvordan kvalitet påvirkes av alder? Anonymkode: 640c3...c87 Det høres mer ut som du beskriver kvinner som har gått gravid. Det er bare at mange menn tror disse forandringen kommer av alderdom. Anonymkode: 860a0...0bf 1 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå