Gå til innhold

Noen som har gått helt til retten ved uenighet om samvær?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja som tittelen sier, er det noen som har gått så langt som å ta saken til retten når dere ikke har vært enige om samværsfordelingen? Hvordan gikk det?

Anonymkode: b6739...31a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Far til mine barn gjorde det. Endte opp med at han fikk MYE mindre samvær. 6 timer 4 ganger i året, med tilsyn. Pluss at han ble fradømt foreldreansvaret. 

Anonymkode: 8a8f6...5b6

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Far til mine barn gjorde det. Endte opp med at han fikk MYE mindre samvær. 6 timer 4 ganger i året, med tilsyn. Pluss at han ble fradømt foreldreansvaret. 

Ønsker du å utdype situasjonen rundt? 
ts

Anonymkode: b6739...31a

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vil gjerne også vite mer, har en psykopat av en eks som hele tiden truer med rettssak om ting ikke blir gjort på hans måte.. hvor «ille» måtte det være for at det skulle bli utfallet? 

Anonymkode: 09bc4...239

Skrevet

Eksen min gjorde det da eksen hans plutselig nektet han samvær med deres felles datter uten gode grunner. Hun var nok egentlig sjalu fordi han gikk videre i livet og startet å date. For da begynte hun å sabotere samværet hans. Ingen ordentlige grunner. Jeg har lest dommen og dommer sa rett ut at dette var ren sabotasje fra hennes side, kun for å være vanskelig mot han. Han fikk, ved dom, tilbake samvær med barnet sitt. Selv om han vant saken, som var avgjort på under en time i rettsalen, fikk han store advokatutgifter, godt over 40000,-. Dette er sju-åtte år siden. Eksen hans begynte å tulle/spolere igjen da han traff meg for tre år siden, krevde bl a at han skulle vise koronatest før barnet fikk komme til han hvis han hadde vært sammen med meg,  nektet barnet samvær med han hvis han ikke tok test osv. Han sa da at han håpet å slippe en runde til i retten, da han rett og slett ikke hadde råd til det. Hun sluttet heldigvis å lage trøbbel etter et møte på Familievernkontoret. (Det morsomste her er at det var hun og familien der som fikk korona først, deretter eksen min, mens jeg ennå ikke har hatt det.)

Anonymkode: 77ee3...b9c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...