Gjest Guri Anne Skrevet 27. oktober 2002 #1 Skrevet 27. oktober 2002 Hei alle sammen! Et enkelt spørsmål: Hvordan trener jeg meg opp til å bli trang? Har hørt om sånne knipeøvelser og sånt, men hvordan funker det? Kan jeg bli mye trangere med slike øvelser? Takker for svar! Klem Guri
Mogens Skrevet 28. oktober 2002 #2 Skrevet 28. oktober 2002 Det var en tråd i forrige uke, noe sånt som "trang,trangere,trangest" ..... les den kanskje???!!!! Mogens
Kevin Skrevet 28. oktober 2002 #3 Skrevet 28. oktober 2002 Knip igjen strålen når du tisser neste gang. Det er akkurat den samme bevegelsen i underlivet som gjøres for å trene musklene der nede. Du kan for eksempel øve deg på å knipe rundt en finger, men de beste treningsmidlene finnes å kjøpe. Vagina-vekter har vel den raskeste virkningen, men krever litt tålmodighet. Det er et sett med noen "egg" med forskjellig tyngde som du fører inn og skal forsøke å holde på plass mens du står oppreist. Ellers har man vagina-kuler, som er mer for teknikkens skyld. Dersom man kan få rotert disse inni skjeden, kan man stimulere mange gode punkter, nok til at enkelte opplever orgasme. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå