AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #1 Skrevet 3. februar 2023 Barnet vil ha det klamt og det er en kamp hver kveld om å lufte under dyna, for da våkner barnet og skriker. Barnet ønsker å puste tungt, hører den tunge pusten under dyna og er redd barnet bruker opp all oksygenet i luften under der. til slutt sovner barnet og da får jeg dratt av dynen, men da er barnet svett og klamt. Ikke noe hyggelig i det hele tatt og jeg pleier jo å sovne noen ganger selv når jeg legger barnet og er livredd jeg skal sovne før jeg får dratt av dyna. Er dette normalt? Hva kan det komme av? Fikk nå tilsendt bilde av pappaen hvor han skriver «barnet ligger under dynen» og på bildet er det bare en dyne som er synlig. Anonymkode: c3960...664
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #2 Skrevet 3. februar 2023 Bruk en lettere dyne/ teppe og ha det varmere i rommet. Anonymkode: 20e38...8c2
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #3 Skrevet 3. februar 2023 Skjønner dem godt. Folk som lufter på soverommet om vinteren er det noe alvorlig galt med. Anonymkode: 0a5f4...90c 2
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #4 Skrevet 3. februar 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Bruk en lettere dyne/ teppe og ha det varmere i rommet. Anonymkode: 20e38...8c2 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Skjønner dem godt. Folk som lufter på soverommet om vinteren er det noe alvorlig galt med. Anonymkode: 0a5f4...90c Vi har det litt for varmt 😅 andre barnet vårt sover uten dyne på seg. Men jeg liker det selv varmt og lunt så derfor fyrer vi godt selv med disse strømprisene. har heller aldri skjønt folk som lufter, er frysepunkt delux og synes offentlig svømmebasseng er altfor kaldt. Så tror ikke det er der problemet ligger 😬 Anonymkode: c3960...664
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå