Gå til innhold

Tørke barnets rompe er ikke bedre en bleiskift..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

jeg har en bedårende 4 år gammel jente.

Jeg ser at fleste gleder seg til å slutte å bytte bleier fordi er grusomt men jeg synes ærlig ikke å tørke barnas  rompe er bedre.. jeg må skylde ned doen  før jeg tørker henne og ofte så får jeg avføringen på fingrene mine 🤢 at jeg brekker meg i helt😭 gleder jeg til hun klarer dette selv å tørke seg sikkelig etter nr 2. 

ufff.. føle meg sær men jeg takler ikke helt slikt 😅 

Anonymkode: 2a592...684

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruk klut istedenfor da? Hansker? 

Skrevet

Bruk hansker!

Anonymkode: 2d1dc...258

• Liker 1
Skrevet

Tror aldri jeg har fått avføring på fingrene etter å ha tørka barnas rompe. Sikker på at du gjør det rett? Med papir?

Anonymkode: c25f9...eb7

• Liker 6
Skrevet

Bruk engangshansker hvis du ikke tåler å få det på fingrene. Bæsj kan du vaske av hendene dine. Det er ikke så farlig.

Skrevet

Bruk litt mer papir?

Anonymkode: f8f56...583

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Hei!

jeg har en bedårende 4 år gammel jente.

Jeg ser at fleste gleder seg til å slutte å bytte bleier fordi er grusomt men jeg synes ærlig ikke å tørke barnas  rompe er bedre.. jeg må skylde ned doen  før jeg tørker henne og ofte så får jeg avføringen på fingrene mine 🤢 at jeg brekker meg i helt😭 gleder jeg til hun klarer dette selv å tørke seg sikkelig etter nr 2. 

ufff.. føle meg sær men jeg takler ikke helt slikt 😅 

Anonymkode: 2a592...684

Hvordan klarer du å få avføring på fingrene dine? Har jobbet i flere barnehager, har aldri fått bæsj på fingrene mine av do-tørking eller bleieskift. Så her er det du som gjør noe veldig rart ☺️. Bruk mer papir og bruk også våtservietter etterpå. Ungen din er også stor nok til at du lærer hen å gjøre dette selv, gjør det sammen og lær hen. Du må selvfølgelig følge med

Anonymkode: 92a83...dc5

• Liker 2
Skrevet

Hvordan i all verden klarer du å få bæsj på fingrene? Tror aldri det har hendt meg… og jeg har tre barn. 

Anonymkode: 5ae12...d3d

Skrevet

Du er en mamma, du må gjennom dette enten du vil eller ei. Er en overgang, ungen blir større og du lærer han/henne å tørke seg selv. 

Skrevet

Er jo verre med bleie hvor avføringen kanskje er smurt utover. Bruk mer papir om du får det på fingrene. 

Anonymkode: 38dbc...6e7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...