AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #1 Skrevet 3. februar 2023 Selv er jeg strålende fornøyd. Gikk fra en bank med elendig kundeservice som var direkte nedlatende. Forrige bank hadde jeg 5,4 % effektiv rente, nå har jeg 3,85 % Hvordan kan egentlig de store bankene forsvare at de tar 65,- hver eneste måned i termingebyr og tilbyr dårlig rente? Håper virkelig det kommer flere digitale banker og utfordrer markedet litt, vi trenger en endring. Tiden hvor man stod med luen i hånden og ydmykt måtte be om lån er forbi. Anonymkode: a1a41...6cf 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #2 Skrevet 3. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Selv er jeg strålende fornøyd. Gikk fra en bank med elendig kundeservice som var direkte nedlatende. Forrige bank hadde jeg 5,4 % effektiv rente, nå har jeg 3,85 % Hvordan kan egentlig de store bankene forsvare at de tar 65,- hver eneste måned i termingebyr og tilbyr dårlig rente? Håper virkelig det kommer flere digitale banker og utfordrer markedet litt, vi trenger en endring. Tiden hvor man stod med luen i hånden og ydmykt måtte be om lån er forbi. Anonymkode: a1a41...6cf Digitale banker har vi da hatt i bøtter og spann i årevis. Kan ikke huske sist jeg var i kontakt med en bank på annen måte enn digitalt. Anonymkode: 2930e...de4
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #4 Skrevet 3. februar 2023 Ja veldig fornøyd. Renta på lånet går ned når man betaler ned på lånet i motsetning til hos andre banker. Anonymkode: 31c93...d3d
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #5 Skrevet 3. februar 2023 Liker ikke appen, men lånebetingelsene er bra. Innskuddskontoen har mnd. kapitalisering av renter, og er grei for mindre saldoer (renta er 2,6 %). Anonymkode: 0794d...9db
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #6 Skrevet 12. mars 2023 Noen som kriteriene for å få lån der? Jeg ser at selvstendige næringsdrivende ikke får lov, men uføre får. Hva skjer om man jobber som vikar eller i et årsvikariat? Må man ha fast jobb. Anonymkode: dd6d5...a67
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå