AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #1 Skrevet 3. februar 2023 Er det noen her som har en mann som synst det er kjempeviktig å ha vennskap av motsatt kjønn? Jeg og typen har vært i et avstandsforhold i to år. Vi er gode til å kommunisere og jeg vet at han elsker meg. Men det er noen jenter han bare må ha i livet sitt. Det var en jente jeg fikk vite om tidlig, som han hadde bodd sammen med. utrolig pen og utrolig smart som jeg har forstått. Det gikk et halvt år der jeg utrykket ofte at jeg ikke var komfortabel, fordi han sa han hadde invitert henne hjem for å se film(jeg sa nei), senere hadde de tekstet og jeg ble lei meg, så måtte han selvsagt drikke kaffe med henne, og da truet jeg med å gjøre det slutt. Så han kuttet kontakten. Etter en lang tid opprettet jeg en god relasjon med han igjen. Så når jeg møtte han igjen, såg jeg at han hadde en snapstreak med ei jente i 100 dager. jeg spurte hvem denne jenta var(rolig og fint) og han ble kjempesur og sa det bare var en venn av en kompis mens han var sur for at jeg "anklaga han" som han alltid sier. Det er rart. jeg vet han aldri vil være utro, men jeg tror han liker spenningen. Jeg synst det er pinlig visst disse jentene går rundt å tenker de har en sjanse eller at han liker dem... selv om han sikkert gjør det også. og synst det er irriterende fordi det trigga det vi hadde jobbet oss gjennom. så nå sliter jeg skikkelig med det igjen.. Hva ville dere ha sagt til en sånn mann for at han skulle ha forstått? Anonymkode: 5ff71...e68 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #2 Skrevet 3. februar 2023 Hva er problemet med å ha venner av motsatt kjønn? Jeg har flere venner av motsatt kjønn og får stadig flere. Heldigvis har aldri samboer sagt noe på det. Anonymkode: bea8b...71a 5
Arild37 Skrevet 3. februar 2023 #4 Skrevet 3. februar 2023 Ser ikke problemet. Både jeg og kjæresten har flere venner av det motsatte kjønn, det er venner. Hadde jeg gitt henne et ultimatum med å dumpe sine venner, så hadde jeg mistet henne, og det forstår jeg godt, hvorfor skal jeg bestemme at hun skal kutte ut venner hun har hatt i mange år 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #5 Skrevet 3. februar 2023 Jeg har selv guttevenner. Vi har ikke akkurat filmkveld bare vi to, men tar kaffe ilag feks. Jeg vet han feks går tur med ei venninne og hunden hennes innimellom Anonymkode: 159e1...350 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå