Gå til innhold

Spektrofil / spectrophilia

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vet noen hva dette er?

Tror dere på det eller er det på grensen å være psykotisk og bør søke hjelp siden går rundt og tiltrekkes av ånder?

Har noen av dere opplevd mystiske opplevelser som kan være å ha et forhold med et spøkelse / ånd?

:)

Anonymkode: 76ae5...e1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette var et ord som jeg aldri hadde hørt før.. Personlig mener jeg det er mye mellom himmel og jord på grunn av mine egne erfaringer med å ha sett og opplevd noen spesielle ting, om man kan si det slik. Men når det begynner å gå over til noe seksuelt hvor man er tiltrukket av ånder / har sex med ånder man tror er rundt seg eller ser så syns jeg det begynner å skurre litt. Men det kan godt hende at det finnes mennesker som har slik spektrofili som ikke rett ut tror på ånder, men heller syns tanken på dette og å fantasere rundt det kan være erotisk.

Anonymkode: c0664...4c3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
On 2/11/2023 at 3:05 PM, AnonymBruker said:

Dette var et ord som jeg aldri hadde hørt før.. Personlig mener jeg det er mye mellom himmel og jord på grunn av mine egne erfaringer med å ha sett og opplevd noen spesielle ting, om man kan si det slik. Men når det begynner å gå over til noe seksuelt hvor man er tiltrukket av ånder / har sex med ånder man tror er rundt seg eller ser så syns jeg det begynner å skurre litt. Men det kan godt hende at det finnes mennesker som har slik spektrofili som ikke rett ut tror på ånder, men heller syns tanken på dette og å fantasere rundt det kan være erotisk.

Anonymkode: c0664...4c3

Ånder / spøkelser har vært mennesker før

Det er nødvendigvis ikke ha sex med ånder, men et oppriktig kjærlighets FORHOLD med ånd

Det er ikke flere
kun en 

I den åndelige verden finnes og alt som er her på jordkloden

Er ikke noe polygami her

Anonymkode: 76ae5...e1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...