Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble bare plutselig litt lei meg. Scroller ned på chattene mine og skulle bare lese om det som ble skrevet sist i mellom oss. Jeg har ikke hatt kontakt med hen siden da (snart 4 mnd siden). 
Jeg sjekker av og til om hen  er grønn når jeg logger på FB.

Har ikke tenkt på hen en stund, men ser nå at jeg ikke lengre får hen opp som grønn og at chatten i mellom oss er borte. Betyr det at hen har blokkert meg på messanger? 
Føler meg skikkelig dum nå, trodde egentlig tonen i mellom oss var hyggelig (det var ingen flørting på chatten, kun vennlige meldinger). 

Anonymkode: 1bc7a...224

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan hende han har fjernet seg som aktiv på messenger.

Anonymkode: 2d7a6...d62

Skrevet

Dere har ikke hatt kontakt på fleire månader...

Skrevet

Du er nok blokka hvis chatten er vekke og du ikke finner han når du søker på navnet

Anonymkode: 21e3e...f38

• Liker 2
Skrevet

Om dere ikke har snakket på 4 mnd spiller det da ikke noe rolle om han har blokket deg, betyr vel bare at han ikke vil gå videre med livet sitt. Det burde du også.

Anonymkode: a5419...6e3

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Om dere ikke har snakket på 4 mnd spiller det da ikke noe rolle om han har blokket deg, betyr vel bare at han ikke vil gå videre med livet sitt. Det burde du også.

at han vil gå videre med livet sitt*

Skrevet

Chatten forsvinner ikke selv om han blokkerer deg. Du må fysisk slette chatten selv om den skal forsvunne for deg

Anonymkode: 3e195...a60

• Liker 1
Skrevet

Gå på Facebook. Finn profilen. Trykk på «send melding». Dersom du da blir sendt til chatten så har han ikke blokkert deg. Dersom du ikke får den opp så er du blokkert. 

Jeg finner heller ikke alltid så mye eldre chatter etter de nye oppdateringene på Messenger kun av å bla nedover. 

Anonymkode: ac55f...04b

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Ryddet for avsporinger,samt svar til dette.

Chantielle mod.

Skrevet

Kikket på min chatteliste nå og så at et par av chattene fra i høst var borte. De kom frem igjen når jeg åpnet ny chat og skrev inn navn på vedkommende. Noen som vet hvorfor de forsvinner? 

Anonymkode: 7ca4b...e2e

Skrevet

Aktiv status betyr jo ingenting. Den kan man slå av og på selv. 

Anonymkode: 04928...3c6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...