AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #1 Skrevet 3. februar 2023 …med barna hjemme hos deg annen hver helg. Forventer du at kjæresten din tar del i deres liv, også disse helgene? Kjæresten min gjør ofte andre ting de helgene jeg har barna. Enten det er fest, poker, hyttetur eller annet. Synes det er litt rart at han ikke er mer delaktig og tar initiativ til å treffes/finne på noe, også de helgene jeg har barn. Hvordan er det hos dere? Anonymkode: 13579...ab1
ESFP Skrevet 3. februar 2023 #2 Skrevet 3. februar 2023 Hvor lenge har dere vært kjærester? Har han barn selv? Har dere snakket om hans rolle overfor dine barn?
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #3 Skrevet 3. februar 2023 ESFP skrev (24 minutter siden): Hvor lenge har dere vært kjærester? Har han barn selv? Har dere snakket om hans rolle overfor dine barn? Vi har vært kjærester i snart ett år. Han har ikke barn selv. Jeg er i 30-årene og han i 40-årene. Barna mine er 8 og 11 år. Vi har ikke snakket noe særlig om det, annet enn at jeg har sagt jeg forventer at han «deltar» mer NÅR han er med oss. Altså, at han ikke sitter på mobilen.. Anonymkode: 13579...ab1
ESFP Skrevet 3. februar 2023 #4 Skrevet 3. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vi har vært kjærester i snart ett år. Han har ikke barn selv. Jeg er i 30-årene og han i 40-årene. Barna mine er 8 og 11 år. Vi har ikke snakket noe særlig om det, annet enn at jeg har sagt jeg forventer at han «deltar» mer NÅR han er med oss. Altså, at han ikke sitter på mobilen.. Anonymkode: 13579...ab1 Da er det på overtid at dere snakket om hans rolle i barnas liv fremover. Kanskje han har tenkt at du ikke vil at han skal blande seg for mye? Du kan fortelle han hva du ønsker fremover, så får du sikkert et svar på om han ønsker det samme.
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #5 Skrevet 3. februar 2023 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): …med barna hjemme hos deg annen hver helg. Forventer du at kjæresten din tar del i deres liv, også disse helgene? Kjæresten min gjør ofte andre ting de helgene jeg har barna. Enten det er fest, poker, hyttetur eller annet. Synes det er litt rart at han ikke er mer delaktig og tar initiativ til å treffes/finne på noe, også de helgene jeg har barn. Hvordan er det hos dere? Anonymkode: 13579...ab1 Og det neste du forventer er vel at han skal gå i mannefella? Mannefella, en mann som finner en alenemor som forventer at han betaler for barnets ferier, for barnets fritidsaktiviteter, andre hobbyer, konfirmasjon, førerkort, lommepenger m.m. Anonymkode: 305a3...62a 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #6 Skrevet 3. februar 2023 kjæresten min tok del/interesse fra han møtte barna, kom alltids med forslag om ting vi kunne gjøre sammen med barna også. nå bor vi sammen og venter en liten en sammen, og han stiller fremdeles opp som en gud vil jeg si. Anonymkode: efc99...317 2
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #7 Skrevet 3. februar 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Og det neste du forventer er vel at han skal gå i mannefella? Mannefella, en mann som finner en alenemor som forventer at han betaler for barnets ferier, for barnets fritidsaktiviteter, andre hobbyer, konfirmasjon, førerkort, lommepenger m.m. Anonymkode: 305a3...62a Hva faen feiler det deg? Jeg tjener mine egne penger og betaler da vel for mine egne barn! Anonymkode: 13579...ab1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #8 Skrevet 3. februar 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): kjæresten min tok del/interesse fra han møtte barna, kom alltids med forslag om ting vi kunne gjøre sammen med barna også. nå bor vi sammen og venter en liten en sammen, og han stiller fremdeles opp som en gud vil jeg si. Anonymkode: efc99...317 Så koselig! Er sånn jeg også ønsker det, selvfølgelig. Vil ikke ha flere barn da.. Anonymkode: 13579...ab1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #9 Skrevet 3. februar 2023 Min kjære stiller opp som bare det. Veldig engasjert på alle måter. Anonymkode: 617f9...ec5 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #10 Skrevet 4. februar 2023 Her har kjæresten og jeg lik barnefordeling 50/50. Så vi er mye sammen både med og uten barn. Han virker interessert i mitt barn og jeg i hans. Vi bor ikke sammen Anonymkode: 60df7...00c 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #11 Skrevet 4. februar 2023 Han har vært engasjert og interessert i å bli kjent med barna mine siden de ble introdusert. Nå er vi samboere og han er bonuspappa til barna mine, noe som innebærer at han tar like mye ansvar som meg i oppfølging og oppdragelsen til barna. Anonymkode: 1976e...dcf 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå