AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #1 Skrevet 3. februar 2023 Hvor på Østlandet er det minst mulig snø? Gjennomsnitt. Hvilken by/tettsted/bygd ? Anonymkode: ab405...65f
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #2 Skrevet 3. februar 2023 Ute ved kysten, f.eks Larvik. Ellers er det enda mindre snø lengre sør og vest, f.eks Stavanger. Anonymkode: a15da...c70 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #3 Skrevet 3. februar 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ute ved kysten, f.eks Larvik. Ellers er det enda mindre snø lengre sør og vest, f.eks Stavanger. Anonymkode: a15da...c70 Stavanger ville jeg absolutt ikke anbefalt. Tjenestegjorde der i 2 år, ufyselig skiftende vær ved kysten. Da ville jeg heller bevegd meg litt innover landet. Anonymkode: 1dd8e...b57
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #4 Skrevet 3. februar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Stavanger ville jeg absolutt ikke anbefalt. Tjenestegjorde der i 2 år, ufyselig skiftende vær ved kysten. Da ville jeg heller bevegd meg litt innover landet. Anonymkode: 1dd8e...b57 Ville absolutt anbefalt Stavanger. Bodde der et år, lite snø og våren kom 5-6 uker tidligere enn Oslo. Hvor innover i landet er det mindre snø? Anonymkode: cd108...bdd
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #5 Skrevet 3. februar 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Stavanger ville jeg absolutt ikke anbefalt. Tjenestegjorde der i 2 år, ufyselig skiftende vær ved kysten. Da ville jeg heller bevegd meg litt innover landet. Anonymkode: 1dd8e...b57 Hvor lang innover i landet har du egentlig tenkt deg da? Valdres for eksempel, er i alle fall stappfull av snø.... Anonymkode: 4306f...ec3 2
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #6 Skrevet 3. februar 2023 Larvik/Sandefjord har ganske lite snø. Det kommer snø, men det forsvinner ofte veldig fort igjen Jævlig klima om vinteren. Man kan oppleve alle fire årstider ila en dag, og når det har kommet snø og man får saltvannsvinden og 0-grader så er det helt grusomt Da tar jeg heller innlandet og tørr vinterluft, men mye snø og -20 Anonymkode: 9268e...879
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #7 Skrevet 4. februar 2023 Kysten i Østfold, Vestfold og Telemark. Anonymkode: 0bfb2...401
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 #8 Skrevet 8. februar 2023 On 2/3/2023 at 6:43 PM, AnonymBruker said: Larvik/Sandefjord har ganske lite snø. Det kommer snø, men det forsvinner ofte veldig fort igjen Jævlig klima om vinteren. Man kan oppleve alle fire årstider ila en dag, og når det har kommet snø og man får saltvannsvinden og 0-grader så er det helt grusomt Da tar jeg heller innlandet og tørr vinterluft, men mye snø og -20 Anonymkode: 9268e...879 Ja, veldig enig i at vintrene her i Stavanger kan være ganske fæle til tider. Jada, mildere temperaturer enn innlandet, men fuktigheten og vinden gjør at realfeel er mye kaldere enn det viser. Men hvis det helst er lite snø man vil ha, så er jo Stavanger fint område. Og det stemmer at våren ofte kommer tidlig, Jæren er vel ofte det stedet i landet hvor våren kommer først. Anonymkode: 33045...256
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 #9 Skrevet 8. februar 2023 AnonymBruker skrev (På 3.2.2023 den 17.16): Hvor på Østlandet er det minst mulig snø? Gjennomsnitt. Hvilken by/tettsted/bygd ? Anonymkode: ab405...65f Flytt til Stavanger 😉 Anonymkode: 0edb2...1d3
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2023 #10 Skrevet 9. februar 2023 På Østlandet blir det vel Sandefjord området tenker jeg. Sørlandet har mindre snø. Anonymkode: 58e55...74b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå