AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #1 Skrevet 3. februar 2023 For en tid tilbake var jeg å handlet og spurte hun som var på jobb om hjelp. Hun var kjempeflink og jeg fikk hjelp til det jeg lurte på. Siden den gang har jeg ikke klart å la være å tenke på henne og jeg går stadig vekk tilbake å handler… Det har hele veien kun vært samtaler om produktene og likevel er jeg så betatt. Noen som har opplevd det samme? Gjorde dere noen gang noe med det? Anonymkode: 74021...2dd
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #2 Skrevet 3. februar 2023 Jeg spurte en på clas ohlson om han var singel. Han sa nei og jeg turte aldri å gå tilbake... Vegrer meg fortsatt for å handle hos menn jeg syns er kjekke, blir redd for å bare se på de tilfelle de skal skjønne jeg syns de er kjekk haha Best å la være å oppsøke henne for det kan fort bli ubehagelig for henne på jobben hennes da Anonymkode: 02415...846 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #3 Skrevet 3. februar 2023 Vi som jobber i butikk opplever det stadig vekk. Men vi er hyggelig med kundene fordi vi får betalt for det, det er dermed helt umulig for kunden å vurdere om det er mer kjemi enn normalt. Alle som har spurt meg har tatt feil i hvert fall. Skulle ønske de lot være å spørre. Anonymkode: fddef...4a1 3 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #4 Skrevet 3. februar 2023 Haha, det opplevde jeg da,jeg jobbet i butikk og. Det var litt flaut, og med han ene følte jeg meg fanget i og med at han kom innom hver dag. Anonymkode: 85b30...71e 2
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #5 Skrevet 3. februar 2023 Skjønner at det kan være ubehagelig for den det gjelder, derfor har jeg kun holdt meg til relevante spørsmål og aldri noe privat. Så får heller fantasien leke seg videre. Kanskje vi møtes i en annen setting en gang (liten plass og jenvaldrene) og det blir naturlig å snakke mer personlig… lov å drømme ihvertfall Anonymkode: 74021...2dd 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #6 Skrevet 3. februar 2023 Jobbet i butikk noen få mnd og hadde en innpåsliten mann etter meg. Det var så ubehagelig. Vi må være hyggelige og imøtekommende mot kunder og han trodde vel det betød at jeg var interessert tilbake. Han kunne legge hånda på skulderen min, stryke på ryggen om jeg var utenfor kassen. Jeg trakk meg alltid unna, men forsiktig og høflig, jeg var tross alt på jobb. Han kom innom hver enste dag etter hvert. Så kom en dag da han fikk meg litt for seg selv, pga det var rett før stengetid, da sa han at ikke kom inn hver dag fordi han trengte noe(var ikke matbutikk), spurte om jeg var singel og om å få tlfnummeret mitt. Det var så ubehagelig. La folk være i fred på jobb! Vent til man møter de i en naturlig setting utenfor arbeidstiden, så merker du fort om hun er interessert eller ikke. Anonymkode: 4b38b...747 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #7 Skrevet 3. februar 2023 Jeg kjenner et par der hun jobbet i butikk og han var kunde, dette var på en matbutikk. Han ba henne ut og resten er historie. De har to barn nå og har bygd hus sammen på landet. Anonymkode: 9d19c...141
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #8 Skrevet 4. februar 2023 Problemet er at damer som jobber i sånne yrker prøver å være hyggelige for å gi kundene en god handleopplevelse. Ikke fordi de er hypp på dem. Tror de fleste er drittlei menn som prøver seg på dem og creepy stalkers som ikke har bedre sosiale antenner enn at de plager unge jenter som jobber i butikk. Noen av dem synes enkelte er skumle. Jeg kan ikke tenke meg at det er noen som helst sjans for at du kommer godt ut av det hvis du prøver deg. Av respekt for alle de som prøver å gjøre en god jobb og tjene lønna til å betale regningene sine, synes jeg vi menn kan holde oss for gode til å plage disse jentene med romantiske og seksuelle tilnærminger. Anonymkode: 87888...4e8 2
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #9 Skrevet 4. februar 2023 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Problemet er at damer som jobber i sånne yrker prøver å være hyggelige for å gi kundene en god handleopplevelse. Ikke fordi de er hypp på dem. Tror de fleste er drittlei menn som prøver seg på dem og creepy stalkers som ikke har bedre sosiale antenner enn at de plager unge jenter som jobber i butikk. Noen av dem synes enkelte er skumle. Jeg kan ikke tenke meg at det er noen som helst sjans for at du kommer godt ut av det hvis du prøver deg. Av respekt for alle de som prøver å gjøre en god jobb og tjene lønna til å betale regningene sine, synes jeg vi menn kan holde oss for gode til å plage disse jentene med romantiske og seksuelle tilnærminger. Anonymkode: 87888...4e8 Er fult klar over at det kan virke ubehagelig for hun som er på jobb, derfor har jeg ikke gjort noe annet enn å handle og snakke om produktene hun selger. Jeg har kanskje handlet litt oftere der enn jeg ellers ville gjort, men ikke noe daglig eller ukentlig. Jeg kommer ikke til å gjøre noe før det evt ville vært en naturlig setting for det som ikke er på min eller hennes arbeidsplass. helt enig i at vi alle (menn og kvinner) burde respektere de som er på jobb og holde det proffesjonelt. men tenker det er lov å drømme litt Anonymkode: 74021...2dd
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #10 Skrevet 4. februar 2023 Er det snakk om matbutikk eller klesbutikk? Jeg som jobber i klesbutikk hadde nok merket om samme gutten kom innom ofte, men om jeg hadde jobbet i matbutikk hadde jeg ikke tenkt over det i det hele tatt. Mat trenger man jo🫣😅 Anonymkode: c76f0...41b
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #11 Skrevet 4. februar 2023 Til dere menn som er tiltrukket av kvinnelige ansatte, SLUTT med å oppsøke de stedene de jobber. Ihvertfall SLUTT med å henvende dere til disse kvinnene, og henvend dere isteden til de mannlige ansatte. Tenk om det var du som jobbet og fikk slike ravgale kvinner etter dere? Slik føles det nemlig for kvinnene når menn kommer slik som dette. Anonymkode: fd101...127 2
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #12 Skrevet 4. februar 2023 Å få sånne små "crush" på folk man ser er vel ganske vanlig, men mest sannsynlig er hun bare hyggelig fordi hun jobber. Også høy sannsynlighet for at hun ikke er interessert tilbake når hun bare kjenner deg som en kunde. Men du kan jo ta sjansen om du vil. Stor sannsynlighet for at hun syntes det er ubehagelig, men hvis du spør på en høflig måte og godtar et nei som svar, skader det vel ikke å spørre tenker jeg. Blir jo veldig awkward i etterkant hvis ingenting skjer da. Anonymkode: d3aad...71b
Hmmmmmm Skrevet 4. februar 2023 #13 Skrevet 4. februar 2023 Jeg har hatt opplevelser der menn har sjekket meg opp mens jeg prøver å gjøre jobben min. De Sier at jeg virker så koselig og blid. Men selvfølgelig er jeg det. Jeg er på jobb😅De tror jeg er det kun mot de antagelig🤭 Meget ubehagelig. En situasjon som folk i service yrket ikke kommer seg ut av på den måten man vil.
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #14 Skrevet 5. februar 2023 Mennesker i service-yrker er blide, imøtekommende og vennlige. Dette blir lett mistolket. opplevd mange ganger som sykepleier også, at pasienter og pårørende mistolker vennlighet og omsorg med noe mer. Anonymkode: e5683...f70 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #15 Skrevet 5. februar 2023 9 hours ago, AnonymBruker said: Mennesker i service-yrker er blide, imøtekommende og vennlige. Dette blir lett mistolket. opplevd mange ganger som sykepleier også, at pasienter og pårørende mistolker vennlighet og omsorg med noe mer. Anonymkode: e5683...f70 Men sykepleiere er vakre mennesker da! Og da mener jeg på innsiden ❤️ Mange på utsiden også. Så når man er der i en sårbar situasjon og blir tatt pent vare på av dem, så er jo crush helt uunngåelig. Ment i den minst sleezy way mulig. Bare hands down sannheten! Anonymkode: 87888...4e8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå