Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en fleksibel jobb og en del tid til overs. Har tenkt at det hadde vært mulig å tjene litt ekstra penger på si. Er litt introvert, så støttekontakt og lignende jobber er ikke så aktuelt. Var støttekontakt som student, super jobb, men har blitt verre med årene.

Hvilke hobbyer og ekstrajobber har dere som gir litt ekstra inntekt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå om vinteren freser jeg snø for folk på begge sider av gaten nedover her. Om sommeren klipper jeg plenen for de samme folkene.

Ellers er jeg faktisk støttekontakt selv for 2 stk i uken. Og så lager jeg noen produkter som jeg selger på Finn.

Anonymkode: 6a109...692

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nå om vinteren freser jeg snø for folk på begge sider av gaten nedover her. Om sommeren klipper jeg plenen for de samme folkene.

Ellers er jeg faktisk støttekontakt selv for 2 stk i uken. Og så lager jeg noen produkter som jeg selger på Finn.

Gjør du dette i tillegg til jobb?

Skrevet
Blizz1 skrev (32 minutter siden):

Gjør du dette i tillegg til jobb?

I tillegg til uføretrygd.

Skrevet

Jeg er hundeinstruktør. 

Skrevet

Jeg er avløser. Dyr har alltid vært en hobby, så veldig kjekt å kunne henge med dyr og få betalt for det :)

Har en 100% jobb ved siden av.  

Anonymkode: d591b...1d2

• Liker 3
Skrevet
Blizz1 skrev (På 3.2.2023 den 16.54):

Jeg har en fleksibel jobb og en del tid til overs. Har tenkt at det hadde vært mulig å tjene litt ekstra penger på si. Er litt introvert, så støttekontakt og lignende jobber er ikke så aktuelt. Var støttekontakt som student, super jobb, men har blitt verre med årene.

Hvilke hobbyer og ekstrajobber har dere som gir litt ekstra inntekt?

Vaske for folk, støttekontakt for ungdom, ta vakter på et sykehjem

Anonymkode: e2666...e76

Skrevet

Avisbud?

En pensjonert dame i gata her selger hjemmebakte brød innimellom. Men da bør en jo være god til det i utgangspunktet, også må du nok snakke litt med folk om du skal få solgt produkter lokalt. Regler for mathåndtering hos Mattilsynet er det også, en må registrere seg. Men hun tjener nok en pen liten slump på det.

Er du Coop-medlem? Så kan du tjene litt på å besvare spørreundersøkelser. Blir ikke så mye penger av det, men du gjør det jo på nett hjemmefra. Må tas ut i gavekort hos Coop da.

Anonymkode: e90e5...120

Skrevet

En jeg kjenner har en sær hobby (Utstopping ac vilt) minner litt om Mary Shaw 

• Liker 1
Skrevet

Jeg lager ting som jeg selger på FB og i nettbutikk. Dørskilt, kopper og diverse :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg var en stund leksehjelp over internett. Både løste og leste gjennom oppgaver for elever og studenter. 

Anonymkode: ae249...207

• 2 uker senere...
Skrevet

Bra tips her. Kom gjerne med mer 😊

Skrevet
Maskinfører skrev (På 5.2.2023 den 2.17):

En jeg kjenner har en sær hobby (Utstopping ac vilt) minner litt om Mary Shaw 

Synes ikke det var så sært. Kanskje en  utdøende hobby/yrke dog. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg er sensor. Synes det er superspennende, men det krever jo at du har et fagfelt som du har gode resultater i

Anonymkode: 79d5a...2cc

Skrevet
Blizz1 skrev (3 timer siden):

Synes ikke det var så sært. Kanskje en  utdøende hobby/yrke dog. 

Joa kan nok stemme det 🙂

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg er sensor. Synes det er superspennende, men det krever jo at du har et fagfelt som du har gode resultater i

Anonymkode: 79d5a...2cc

Hvordan fikk du den jobben? Er du lærer, eller har du en form for pedagogisk utdanning?

Anonymkode: c9bd9...782

Skrevet

TS, du kan jo melde deg som ringehjelp et sted, et lager, i en butikk eller noe. Eller passe dyr for folk som skal på ferie.

Anonymkode: c9bd9...782

Skrevet

Jeg er med i fagprøvenemd for faget mitt (kontakter fylkeskommunen for å komme inn der), og syr bunadstilbehør (brystduk, belte, hardangersøm etc)

Anonymkode: 58bff...c7e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...