AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #1 Skrevet 3. februar 2023 Siden mandag har jeg hatt frysninger i kroppen, jeg mistenker feber, da det er mindre om jeg få i meg paracet, men opplever null symptomer på feber, jeg trener som vanlig. Hva er det som skjer? Flere her hatt det en lengre periode? Har på ovnen på 25 grader her, og ekstremt tykke klær og sokker, men fryser allikvell, så noe stemmer ikke. Anonymkode: 30751...ccc
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #3 Skrevet 3. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ta et bad. Anonymkode: 396bb...a51 Hvordan hjelper det? Anonymkode: 30751...ccc
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #4 Skrevet 3. februar 2023 Jeg hadde det i en periode, trodde jeg skulle bli syk, men det skjedde aldri og så forsvant det. Tror også det kan skje hvis man har lavt stoffskifte eller lav blodprosent/jernmangel. Ville ringt legen på mandag hvis det ikke går over. Eventuelt legevakten hvis du plutselig føler deg dårligere i helgen. Anonymkode: bff00...417
Bombasi Skrevet 3. februar 2023 #5 Skrevet 3. februar 2023 (endret) Kan jo være en mild underliggende infeksjon eller lignende som plager deg som gir deg feberfølelsen, selv om det ikke er målbar feber. Du får prøve å ta det med ro noen dager og se. Og blir det ikke bedre innen onsdag i neste uke så ville jeg tatt kontakt med lege. Blir det verre så ringer du lege/legevakt momentant. Endret 3. februar 2023 av Bombasi 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #6 Skrevet 3. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg hadde det i en periode, trodde jeg skulle bli syk, men det skjedde aldri og så forsvant det. Tror også det kan skje hvis man har lavt stoffskifte eller lav blodprosent/jernmangel. Ville ringt legen på mandag hvis det ikke går over. Eventuelt legevakten hvis du plutselig føler deg dårligere i helgen. Anonymkode: bff00...417 Det kan ikke være lav blodprosent, jeg er jo full av energi. Så må jo være noe forkjølelse tenker jeg. Anonymkode: 30751...ccc
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #7 Skrevet 3. februar 2023 Bombasi skrev (4 minutter siden): Kan jo være en mild underliggende infeksjon eller lignende som plager deg som gir deg feberfølelsen, selv om det ikke er målbar feber. Må være det, fordi jeg våkner ekstremt svett på morningen og. Ikke nattesvette, men klam. Anonymkode: 30751...ccc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå