Gå til innhold

Veldig hyggelig, men ute etter sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis en mann er kjekk og hyggelig og den første daten er bra, er det da en dealbreaker dersom han er klar for sex allerede da? Eller trenger det ikke å bety noe negativt, hvis det ellers går bra? Jeg datet en fyr, det var veldig fint, og på slutten klinte vi. Jeg hadde hånden nedi buksa hans og kjente at han var sånn som shavet, og nå var han helt nybarbert. Sånn gjør man jo når man forbereder seg. Rødt flagg? 

Vi hadde ikke sex, bare sier det.

Anonymkode: c5a69...6a2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alder? Hvor lenge singel?

La oss si at han er 25 og vært singel i 2 måneder - rødt flagg.

La oss derimot si at han er 37 og vært singel i 1 år - nei, jeg hadde ikke ansett det som rødt flagg da.

Anonymkode: 33f4a...69f

Skrevet

Jeg går ut fra at han, som alle andre i verden, barberer seg om han ønsker det. Punktum.

Anonymkode: a983c...b72

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Hvis en mann er kjekk og hyggelig og den første daten er bra, er det da en dealbreaker dersom han er klar for sex allerede da? Eller trenger det ikke å bety noe negativt, hvis det ellers går bra? Jeg datet en fyr, det var veldig fint, og på slutten klinte vi. Jeg hadde hånden nedi buksa hans og kjente at han var sånn som shavet, og nå var han helt nybarbert. Sånn gjør man jo når man forbereder seg. Rødt flagg? 

Rødt flagg? Er vel vanlig å ha sex første date. Jeg knulla kjæresten sånn 1t etter jeg kom inn døren hennes, og vi har hatt det veldig fint siden, samme har jeg gjort på alle andre dater hvor jeg så etter en dame. Dame som vil vente lenge har vært rødt flagg for meg 

Anonymkode: d3f98...6a8

Skrevet

Barberer meg hver gang jeg går gjennom dusjen. Det betyr ingenting.
Det er ikke noe galt i å ha sex på første date om begge føler for det. Det er bare galt om en er pushy, og den andre ikke er klar.

Skrevet

Har alltid gått ut fra at menn jeg dater ønsker sex med meg når jeg er klar for det. Har uansett ikke skjedd før jeg er klar for det, men virker merkelig å forvente at en man dater ikke skulle ønske sex med deg. 

Anonymkode: e85d5...ea4

• Liker 2
Skrevet

Har ikke hatt hender i buksa, på første date, men da hadde jeg nok tenkt at hun var like klar. 

Anonymkode: bffba...d0c

• Nyttig 1
Skrevet

Man kan vel si at du var like mye ute etter sex der du hadde hånda di nedi buksa hans, så skjønner ikke hvorfor det at han var barbert skulle vært et rødt flagg?

Anonymkode: b6cc8...c95

• Liker 3
Skrevet

Menn vil alltid forberede seg på sex. Er ikke rødt flagg at han var barbert, men kan være rødt flagg at han eskalerte ting til noe så seksuelt såpass tidlig. Menn som kun er ute etter sex prøver på det så fort som mulig og oppfører seg gjerne over snittet sjarmerende for å få jenta til å senke guarden og tro at det dreier seg om fordi de har så god kjemi, mens det egentlig er godt planlagt for å få sex.

Anonymkode: 997c2...aa5

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Om det å være en frisk, heterofil mann er en dealbreaker. 

Du hadde hånda nedi buksen hans for å sjekke hvordan det sto til, men ikke ønsker sex, samtidig er det han som er et rødt flagg fordi han har barbert seg? 

Anonymkode: 02924...9e8

• Liker 2
Skrevet

Når skal folk skjønne at dette ikke har noe å si 🤦‍♀️ Lå med eksen første date, det ble samboerskap. Lå med en annen første date, det ble og seriøst forhold. Ventet med andre selv om jeg har vært kjempekåt for å være «dydig», de stakk når de endelig fikk meg på kroken (og kom tilbake senere og ville ha mer, ellers takk). Hvis han liker deg har han allerede bestemt seg om det betyr noe eller ikke, sånt vet menn kjapt. De eneste som lar seg skremme av kvinner som følger tiltrekningen og ønsker sex kjapt er dobbeltmoralister som selv ønsker sexen og deretter stikker fordi kvinnen var en «hore», det vil du ikke ha. 

Anonymkode: a2e3b...67c

• Liker 1
Skrevet

Du har henda nedi buksa hans på første date og spør om det er rødt flagg om han er klar for sex???? 

Anonymkode: 5f8a6...e91

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...