Gå til innhold

Blør konstant uten p piller

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fra jeg ble single for 8 mnd siden så tenkte jeg at nå trenger jeg ikke å gå på p piller mer. Så jeg fikk jo mensen, men den varer gjerne i 10 dager, noen dager opphold og 10 dager igjen. 

Så roet det seg, forrige måned hadde jeg en kort blødning, men denne mnd er det skikkelig igjen. Jeg har blødd hardt i 11 dager, to dager opphold og begynner å blø igjen.

Kan dette ha noe med celleforandringer å gjøre? Jeg har hatt grad 3 og konsert. For 4 mnd siden var jeg på grad 1 igjen. Jeg har hatt flere lignende plager som jeg hadde ved grad 3 så jeg var ikke overrasket over å være tilbake på grad 1. Men kan det utvikle seg så fort at jeg i løpet av noen mnd er tilbake på grad 3? 

Anonymkode: 7a0bf...e75

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan være muskelknuter i livmoren også. Hadde det akkurat sånn da jeg hadde det.

Ta deg en sjekk hos gynekolog uansett.

Anonymkode: f21bd...5fd

• Liker 1
Skrevet

Har du forresten tatt vaksinen?

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Har du forresten tatt vaksinen?

Koronavaksine? 

Nei, men har hatt korona to ganger. 

Anonymkode: 7a0bf...e75

• Hjerte 1
Skrevet

Hadde det sånn før jeg begynte på p-piller for over 10 år siden. Helt grusomt. Gruer meg til å slutte på dem nå i år når vi skal starte å prøve, for det blir et mensenhelvete.

Anonymkode: e5479...bae

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hadde det sånn før jeg begynte på p-piller for over 10 år siden. Helt grusomt. Gruer meg til å slutte på dem nå i år når vi skal starte å prøve, for det blir et mensenhelvete.

Da må du bli undersøkt og få hjelp. Skal ikke være sånn. Finnes medisiner, operasjon og hjelp å få.

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Da må du bli undersøkt og få hjelp. Skal ikke være sånn. Finnes medisiner, operasjon og hjelp å få.

Nei. Jeg var utredet i åresvis. Hvilken operasjon mener du man skal få når man tilsynelatende er helt frisk, og man også har hatt diagnostisk laparoskopi? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Nei. Jeg var utredet i åresvis. Hvilken operasjon mener du man skal få når man tilsynelatende er helt frisk, og man også har hatt diagnostisk laparoskopi? 

Skraping av livmorslimhinnen, hysterektomi 

Anonymkode: d4f63...af2

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dette.

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Du fikk med deg at jeg skreiv at jeg skal slutte på prevensjon fordi vi skal prøve å få barn, sant? Det er ingenting galt med livmorslimhinnen min, og det er ganske dumt å fjerne livmora når jeg har tenkt å få barn 🙈 

Fantastiske råd man får på kvinneguiden enkelte ganger altså.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Dette.

Og du er enig i at det er lurt med hysterektomi når man skal få barn altså. Javel. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Og du er enig i at det er lurt med hysterektomi når man skal få barn altså. Javel. 

Men skraping er ikke hysterektomi. Hvor utredet er du om du ikke vet det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...