AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #1 Skrevet 3. februar 2023 Hadde samleie igår. idag kom det masse slim på papiret etter do, som var strekkbart mange ganger.. men det var veldig tjukt. Har i tillegg en del stikkinger idag nederst i magen. går på pilla, men blir jo litt bekymra uansett da jeg har to på 1 og 2.. vil gjerne vente litt til😂 Anonymkode: 4b306...527
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #2 Skrevet 3. februar 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hadde samleie igår. idag kom det masse slim på papiret etter do, som var strekkbart mange ganger.. men det var veldig tjukt. Har i tillegg en del stikkinger idag nederst i magen. går på pilla, men blir jo litt bekymra uansett da jeg har to på 1 og 2.. vil gjerne vente litt til😂 Anonymkode: 4b306...527 Glemte helt spørsmålet i teksten. men kan det være rester fra igår? Kan det bli strekkbart ?😅 Anonymkode: 4b306...527
Sofakona Skrevet 3. februar 2023 #3 Skrevet 3. februar 2023 Ja det kan være rester...men er du flink p ta pillene samme tid hverdag?
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #4 Skrevet 3. februar 2023 Sofakona skrev (57 minutter siden): Ja det kan være rester...men er du flink p ta pillene samme tid hverdag? Ja, ca. Ammer i tillegg, vet det ikke er prevansjonsmiddel, tenker bare at jeg er mer sikra med det i tillegg.. men da er det sikkert bare rester, mer bare Å rart, siden jeg opplever den stikkingen i tillegg .. Anonymkode: 4b306...527
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå