AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #1 Skrevet 3. februar 2023 Noen som har en bra oppskrift? Jeg er vant til suppen med kylling, ikke skinke. Anonymkode: e18b6...217
Aristoteles Skrevet 3. februar 2023 #2 Skrevet 3. februar 2023 Jeg vet ikke om den oppskriften jeg bruker er klassisk eller ikke, men den er god Og tror det er akkurat det samme om man bruker kylling eller skinke, resten er det samme uansett. Jeg pleier også å smake til, og ikke følge oppskriften slavisk. Nok til 3-4, men det kommer vel an på hvor sulten man er. 1 liter hønsebuljong 2 ss hvitvinseddik 1 ss sitronsaft 2-3 ss sesamolje 1,5 ts soyasaus 1 ts salt 1/4 ts hvit pepper 1/2-1 ts chilipulver 2 stilker vårløk Kok opp og la trekke 4-5 minutter sammen med det du liker å ha oppi. For eksempel gulrotfyrstikker, sjampinjong, bamusskuddstrimler, grønne erter etc. (omtrent 2-250 gram til sammen). Bruk 100 gram kylling eller skinke. Jeg pleier å bruke litt reker også. Tykne suppen med 2 ss maisenna utrørt i 3 ss kaldt vann. Pisk ett egg og hell over i en fin stråle mens du visper til slutt. 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #3 Skrevet 3. februar 2023 Tusen takk🙌 Skal prøves! Anonymkode: e18b6...217
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #4 Skrevet 3. februar 2023 https://www.altasiatisk.no/2021/04/peking-suppe-med-kylling/ Denne er god. Hun bak denne bloggen har forøvrig ganske mange gode oppskrifter☺️ Anonymkode: b017e...b08
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå