AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #1 Skrevet 3. februar 2023 Hello. Jeg har noen tanker og bekymringer ang mitt forhold som jeg sliter litt med. Jeg vet ikke helt hvem jeg skal snakke med ang det og prøver desperat og lufte tankene mine her ihåp om at andre sitt synspunkt kan hjelpe meg litt. Jeg er en mann i begynnelsen av 30 årene. Jeg og fruen har hatt et forhold i noen år no, det har vært litt turbulent pga jeg var utro i starten av forholdet. Jeg har jobbet lenge no og prøve og rette opp, ordne og vinne tilbake tillitten til Fruen. Men no føler jeg at det er 0 rom for feil, den minste lille feilen sitter oss tilbake til start. Men så føler jeg også sex er et problem, når jeg tar opp mine sexuelle ønsker følet jeg at jeg blir dømt, nektet. Jeg skjønner at vi er forskjellig og at ikke alle et like. Hun skylder noe på utroskap og annet på frykt for at jeg skal være utro. Pr dagsdato føler jeg at jeg har 2 sexliv. Et sexliv for og tilfredstille fruen når hennes behov blir stort, også et sexliv aleine når jeg føler mitt behov trenger seg på. No kjenner jeg at jeg ikke føler meg veldig sexuelt tiltrukke fruen. Jeg har snakket med fruen om at jeg ønsket og teste latex, og hun vil ikke tillate meg det da hun frykter i at det kan føre til at jeg går og er utro. Mitt ønske er at jeg og fruen kan ha et gøyt og lekent sexliv sammen. Jeg føler forholdet mitt til fruen var åpent og lekent i begynnelsen, følte ilag så la vi et grunnlag som åpnet for at jeg ble tryggere på og utforske og megselv. Men jeg føler no at det e stopp og vi er tilbake på et kjedelig sexliv, med misjonæren og fokus på hennes orgasme. Jeg synest det er utfordrende når jeg føler vi ikke kan være åpen og ærlig, eller at jeg ikke kan dele sexlivet mitt med hun. Jeg skjønner at folk er forskjellig, men hvordan ville det bli seinere i forholdet når savnet er stort allerede no. Anonymkode: 8a294...eee
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #2 Skrevet 3. februar 2023 Sexolog? Høres ut som om det er mange sperrer der på grunn av det du ødela i starten. Kanskje det kan hjelpe å snakke med en tredjepart. Anonymkode: 36a8a...fc9 1 2
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #3 Skrevet 3. februar 2023 Trygghet og tillit er nok absolutt nødvendig for å være leken og utforskende, og det er egentlig ikke rart at utroskap sitter som en sperre for slikt. Virker som du mener hun bare nå legge bak seg at du var utro, men du må jo bygge opp igjen hennes tillit over tid. Virker ikke som du klarer det, så noen ganger er det nok best å gi opp. Anonymkode: 27187...f1f 2
frivis Skrevet 3. februar 2023 #4 Skrevet 3. februar 2023 (endret) 5-10 år tro, så tenker jeg at tilliten har begynt å stabilisere seg igjen. Ting tar ofte tid. Den tilliten du brøt i starten er meget vanskelig og av og til umulig å gjenopprette. Endret 3. februar 2023 av frivis 2
Andro Skrevet 3. februar 2023 #5 Skrevet 3. februar 2023 Kontakt en sexolog asap. Forhold uten seksuell gjensidighet er doomed. Å bruke din feil mot deg i evig tid er også en sleip og slitsom manipuleringsstrategi, som du ikke må tillate å leve med. Enten må hun bli ferdig med det, ellers så er dere ferdige som par. Hun kan ikke bruke dette til å kontrollere deg, selv om hun selv trenger å bearbeide hendelsen. Kanskje hun trenger å snakke med noen. 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #6 Skrevet 3. februar 2023 18 minutter siden, frivis said: 5-10 år tro, så tenker jeg at tilliten har begynt å stabilisere seg igjen. Ting tar ofte tid. Den tilliten du brøt i starten er meget vanskelig og av og til umulig å gjenopprette. Man blir bare mindre seksuelt tiltrukket av hverandre jo lengre tiden går uansett. Så hva er vitsen? Har de ikke barn eller noen spesiell grunn til å være sammen i utgangspunktet så er det jo bare å dumpe denne dama. Hva trenger du henne til? Anonymkode: f8ad9...722
Gjest DreamWorks Skrevet 3. februar 2023 #7 Skrevet 3. februar 2023 Tanken på at hun skal holde tilbake din seksualitet for at du IKKE skal være utro eg jo lite logisk. Hvis dere ikke har en familie sammen p ta vare på hadde jeg valgt å snu. Det skal ikke være så vanskelig så tidlig.
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #8 Skrevet 3. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har snakket med fruen om at jeg ønsket og teste latex, og hun vil ikke tillate meg det... Anonymkode: 8a294...eee Eller hun er bare ikke interessert? Hva tenner hun på, da? Anonymkode: d35c6...500
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå