AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #1 Skrevet 3. februar 2023 Hei, er en singel mann, har tidligere samboerskap bak meg. Ble nylig slutt med siste samboer, grunnene er ikke så viktig. Har hatt et godt øye til en gammel kollega helt tilbake til tidlig 2000 tallet, altså i snart 20-25 år Vi har hatt sporadisk kontakt, har tidligere rotet sammen, men aldri blitt noe mer. Den siste tiden har vi hatt kontakt, der jeg har fått inntrykk at hun vil møte meg, vi bor langt unna hverandre, men jeg er villig til å reise for å treffe henne. vi ble enig om dette i helgen som var, og på tirsdag sendte jeg henne melding med spørsmål om det passet at jeg kom da og da, fikk ikke noe svar, har ikke skrevet til henne etter dette. Hun er singel Hva skjer ? Anonymkode: 6f91f...8c0
Million Skrevet 3. februar 2023 #2 Skrevet 3. februar 2023 Virker som hun har fått kalde føtter. Kanskje hun angrer seg, og er redd du innbiller deg full pakke med sex i helgen, mens hun bare vil treffes som venner? Har du gitt inntrykk av at du forventer "ting"? 1 2
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #3 Skrevet 3. februar 2023 Kalde føtter, nå som det har blitt en realitet, og er kanskje ikke interessert i å være en rebound. Eller hun er på datern med noen andre. Anonymkode: 26630...820
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #4 Skrevet 3. februar 2023 Million skrev (2 minutter siden): Virker som hun har fått kalde føtter. Kanskje hun angrer seg, og er redd du innbiller deg full pakke med sex i helgen, mens hun bare vil treffes som venner? Har du gitt inntrykk av at du forventer "ting"? Dette Anonymkode: 204e5...ae5
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #5 Skrevet 3. februar 2023 Er du og eksen flyttet fra hverandre ennå? Anonymkode: f831d...778
MaxManus Skrevet 3. februar 2023 #6 Skrevet 3. februar 2023 Hun har gitt utrykk for at ting kan skje når vi møtes, jeg har ikke ymtet frempå med så mye mer en ett treff og noen pils. Så skjønner ikke noe egentlig.
MaxManus Skrevet 3. februar 2023 #7 Skrevet 3. februar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er du og eksen flyttet fra hverandre ennå? Anonymkode: f831d...778 Ja vi bor ikke sammen lengre, har vært slutt en stund
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #8 Skrevet 3. februar 2023 MaxManus skrev (3 minutter siden): Hun har gitt utrykk for at ting kan skje når vi møtes, jeg har ikke ymtet frempå med så mye mer en ett treff og noen pils. Så skjønner ikke noe egentlig. Pils innebærer ofte overnatting. Mulig det stresser henne. Spør henne rett ut om hun har fått kalde føtter. Anonymkode: 26630...820 1
MaxManus Skrevet 3. februar 2023 #9 Skrevet 3. februar 2023 Ja jeg vet ikke, men tror uansett at jeg lar ballen være hos henne, så får vi se hva som skjer, orker ikke å mase om dette, vil hun treffes så regner jeg med hun tar kontakt. AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Pils innebærer ofte overnatting. Mulig det stresser henne. Spør henne rett ut om hun har fått kalde føtter. Anonymkode: 26630...820 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Er du og eksen flyttet fra hverandre ennå? Anonymkode: f831d...778 Ja vi bor ikke sammen lengre, har vært slutt en stund
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå