*Stylish* Skrevet 27. oktober 2002 #1 Del Skrevet 27. oktober 2002 I går var jeg i byen med veninna mi. Vi gikk nedover Karl Johan. Vi holdt hverandre i hendene, jeg vet ikke hvorfor vi gjør dette. Dette er bare blitt en vane. En guttegjeng går forbi oss, plutselig snur han ene seg og skriker lesber etter oss. Hva slags oppførsel er dette? Selvom vi holdt hverandre i hendene betyr det jo ikke at vi er lesber. Men hva så om vi var det? Det har vel ikke han noe med uansett. Man skriker jo rett og slett ikke sånt ut. Jeg synes virkelig enkelte folk burde holde meningene, holdningene og fordommene sine for seg selv og begynne å vise repsekt. Skal jeg gå rundt og skrike hetro til alle kvinner og menn som går og holder hverandre i hendene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 27. oktober 2002 #2 Del Skrevet 27. oktober 2002 De fleste kvinner og menn som leier hverandre er jo kjærester dah... Hvis jeg ser voksne jenter leie hverandre, tror jeg automatisk de er kjærester. Men disse gutta var ufine, helt klart. Maiken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 27. oktober 2002 #3 Del Skrevet 27. oktober 2002 Trodde det var ganske vanlig jeg, særlig blandt unge bestevenninner? Har i alle fall ikke tenkt over det eller sett det på den måten. Om to gutter hadde gjort det samme ville jeg lurt litt, siden gutter vanligvis ikke "gjør sånn". Men hva så egentlig, om de er kjærester mener jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 27. oktober 2002 #4 Del Skrevet 27. oktober 2002 Den fyren hadde fortjent.. Nei, det kan ferdes barn her på forumet, så jeg sier ikke mer... Uansett: ser jeg to jenter leie hverandre, så tenker jeg vel ikke så mye, men for å si det slik, så ble jeg ikke akkurat ovverrasket om jeg fant ut de var kjærester... :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ada=) ikke innlogget Skrevet 27. oktober 2002 #5 Del Skrevet 27. oktober 2002 Synes jeg ser deg gaa ned Karl Johan og rope HETRO til par som leier Det BURDE jo vaere like fjaernt aa rope lesber etter noen...men noen er vel litt tregere enn andre paa aa forstaa saannt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kid-a Skrevet 27. oktober 2002 #6 Del Skrevet 27. oktober 2002 Jeg leier alltid med bestevenninna mi når vi er i byen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. oktober 2002 #7 Del Skrevet 27. oktober 2002 Jeg tenker ikke automatisk den andre veien om jeg ser to jenter som leier. Jeg vet nemlig det at mange jenter som er gode venninner, som liker dette, og syns det er koselig. Om jeg treffer på gutter som leier derimot.... :o DA hadde jeg nok kanskje begynt å lurt....... Siden det da ikke er normalt at gutte-venner leier altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 28. oktober 2002 #8 Del Skrevet 28. oktober 2002 Hvor gamle er dere som går å leier venninnene deres på gata??? Gjorde det jeg også i første del av tenårene, etter det ser det jo bare teit ut om man ikke er kjærester. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 28. oktober 2002 #9 Del Skrevet 28. oktober 2002 Jeg leide på venninder i tenårene. Nå blir det litt rart syns jeg. Når jeg ser 2 jenter leier så tenker jeg ikke noe særlig over det. Litt teit av de guttene å skrike lesber etter dere da. -x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 28. oktober 2002 #10 Del Skrevet 28. oktober 2002 Det er fordi de tror at "Lesbe" er et skjellsord, Xeyes. Men så var det sikkert bare smågutter også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 28. oktober 2002 #11 Del Skrevet 28. oktober 2002 Hadde to "voksne" jenter gått å leid i byen, så hadde jeg også trodd di var kjærester! Fordi det ikke er naturlig for meg å leie i en alder av 27-28 og oppover! Vi leide når vi var yngre, men jeg leier ikke min besteste venninde engang nå! (Jeg kan derimot leie min mor da... lurer på om vi ville blitt sett på som lesbiske jeg?) men selv om jeg hadde tenkt de var kjærester, så hadde det vel ikke vært noe galt med det? om de var det? men å slenge utavseg ord på den måten som ble gjort, er uhøflig uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Stylish* Skrevet 28. oktober 2002 Forfatter #12 Del Skrevet 28. oktober 2002 Vi er i midten av tenårene. Altså ikke godt voksne. Det hadde jo blitt noe helt annet. Da hadde jeg også trodd at vi var sammen. Men som mange sier så er det jo normalt for venninner og holde hverandre i hendene da de for eksempel går rundt i byen. Men poenget mitt var jo egentlig ikke akkurat det. Det var jo at han faktisk skrek dette ut. Gutten var vel 17-18 år eller no. Og da synes jeg at han burde være moden nok til å ikke gjøre dette. Jeg bryr meg ikke om hva folk tror om meg, hvertfall ikke mennekser jeg ikke kjenner!! Hvis de tror jeg er lesbisk så får de vær så god og gjøre det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. oktober 2002 #13 Del Skrevet 28. oktober 2002 Det er normalt å slutte å leie venninner langt tidligere enn ved 27-28 års alderen da. Tror de fleste slutter med dette når de begynner på videregående. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 28. oktober 2002 #14 Del Skrevet 28. oktober 2002 Hvorfor kan ikke venninner bare få leies da; et vennskap er jo også ett slags kjærlighetsforhold..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mortie Skrevet 30. oktober 2002 #15 Del Skrevet 30. oktober 2002 Hvis jeg møter, ei pen, lekker, sexy, deilig, fin, (eh skjønner?) dame som går å leier ei venninne. Da tenker jeg; Søren å, måtte hun være lesbisk da! Kanskje det var derfor gutten skrek til dere? Fordi han synes det var dårlig gjordt!? Ta det som en kompliment så blir verden mye enklere............ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå