Gå til innhold

Erfaring med Nardil?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk denne på resept i dag, noen som har prøvd?

Anonymkode: 93891...5a8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Jeg fikk ikke noen nevneverdig virkning. Annet enn bivirkninger og en liste over mat og drikke jeg måtte holde meg unna. 

Men det er meg. For deg kan det være en god medisin. 

Det viste seg at jeg var bipolar så jeg trenger annen medisin.

• Liker 1
Skrevet
Purple_Pixiedust skrev (22 minutter siden):

Ja. Jeg fikk ikke noen nevneverdig virkning. Annet enn bivirkninger og en liste over mat og drikke jeg måtte holde meg unna. 

Men det er meg. For deg kan det være en god medisin. 

Det viste seg at jeg var bipolar så jeg trenger annen medisin.

Takk for svar :) Ja, om du har en diagnose hvor annen medisin/behandling passer bedre så skjønner jeg det. 

Det er den femte medisinen jeg prøver, så krysser fingrene for at denne skal fungere nå. Psykiateren hadde veldig trua, men han hadde også trua på Brintellix som ikke virket i det hele tatt. 

-TS

Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Takk for svar :) Ja, om du har en diagnose hvor annen medisin/behandling passer bedre så skjønner jeg det. 

Det er den femte medisinen jeg prøver, så krysser fingrene for at denne skal fungere nå. Psykiateren hadde veldig trua, men han hadde også trua på Brintellix som ikke virket i det hele tatt. 

-TS

Brintellix ble jeg sterkt hypoman av. Så ikke ønsket virkning for meg der heller. 

Jeg håper du får virkning av Nardil. :) Det er ikke godt å være langvarig og resistent deprimert. 

Skrevet

På meg virket den kjempegodt, var helt uten depresjon i halvannet år. Dessverre sluttet den å virke etterhvert ellers hadde jeg gått på den fremdeles. 

Anonymkode: 525b6...2a9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...