Gå til innhold

Rasistiske kommentar og anmeldse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Noen som vet om man kan anmelde noen hvis den person har sagt til deg: Din stygge neger, pell deg ut av landet. Du er ikke velkommen her, du er skitten.

Dette skjedde muntlig og jeg har ikke noe bevis på det, derfor lurer jeg på om det er noe vits å melde ifra?

Anonymkode: 3ad96...a62

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
13 hours ago, AnonymBruker said:

Hei.

Noen som vet om man kan anmelde noen hvis den person har sagt til deg: Din stygge neger, pell deg ut av landet. Du er ikke velkommen her, du er skitten.

Dette skjedde muntlig og jeg har ikke noe bevis på det, derfor lurer jeg på om det er noe vits å melde ifra?

Tja saken vil nok bli henlagt, men den blir jo logget slik at det sees hvis denne personen gjør slik gjentagende. Jeg ville anmeldt 

Anonymkode: d096d...322

• Liker 1
Skrevet

Eller det kan være noe du finner på for å ødelegge for et annet menneske?

Anonymkode: 35842...77b

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.2.2023 den 19.04):

Eller det kan være noe du finner på for å ødelegge for et annet menneske?

Anonymkode: 35842...77b

Skjedde igjen og fikk det på opptak denne gangen. Så nei ikke noe jeg finner på. 

Skrevet

Som regel må du bare la det prelle av deg og ønske personen en fin dag videre. Du kan selvfølgelig anmelde det, men om det blir noen sak ut av det er selvfølgelig en annen sak. 

• Liker 1
Skrevet
Jaytee skrev (2 minutter siden):

Som regel må du bare la det prelle av deg og ønske personen en fin dag videre. Du kan selvfølgelig anmelde det, men om det blir noen sak ut av det er selvfølgelig en annen sak. 

"Prelle av deg"? Lett å si for en som sikkert aldri har opplevd noe slikt som ts beskriver. 

Anonymkode: b431a...5bc

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

"Prelle av deg"? Lett å si for en som sikkert aldri har opplevd noe slikt som ts beskriver. 

Anonymkode: b431a...5bc

Det er en del av den harde realistiske verden man lever i. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...