Gjest Lilleulv Skrevet 20. desember 2005 #1 Skrevet 20. desember 2005 http://cgi.ebay.com/ALFRED-ANGELO-ADVERTIS...bayphotohosting Herregud for en nydelig brudekjole!! (hva synes dere?) Hvordan er det egentlig å kjøpe kjole på nettet? er det ikke litt risky...? men jeg føler det er mange nydelige og billigere kjoler på ebay f.eks...
Shea Skrevet 20. desember 2005 #2 Skrevet 20. desember 2005 kjempeflott - nydelig Jeg vurderte å kjøpe kjole over nettet. Før jeg skulle bestille var jeg på salong og prøvde likedan kjole og kjoler som var lik i snittet. Heldigvis.... for om jeg hadde bestilt ville den vært fin på hengeren og ikke på meg. Så bestill gjerne på nettet men forsøk å prøv i salong først for å gardere deg. Husk at det vil komme mva på kjolen når den kommer til landet om du ikke klarer å få den sendt som gave til lavere verdi, risken da er at om den blir borte får du den ikke erstattet med riktig beløp. Bestilte kjole til min svigermor til vårt bryllup på nettet. Var inne på websiden til kjoledesigneren å skjekket målene deres. 1 inc er 2,5 cm regnet om og fant riktig størrelse, men når kjolen kom har den vært feilmerket eller noe for den var alt for stor så vi måtte få en sydame til å ordne den i siste liten. Lykke til
Montezuma Skrevet 23. desember 2005 #3 Skrevet 23. desember 2005 Nydelig kjole! Selv ville jeg ikke kjøpt på nettet. Men hvis du gjør det så sørg ihvertfal for å ha rikelig med tid fra du mottar kjolen, just incase. Så har du mulighet til å ordne opp hvis noe skulle gå galt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå