Luna Selene Skrevet 2. februar #921 Del Skrevet 2. februar Grattis med videre nedgang👏😊Virker som du har kommet inn i en fin stim med trening og kost Jeg er enig i at januar har føltes treig. Sikkert fordi den kommer etter desember, som jeg synes går superfort. Ønsker deg en fin uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet mandag kl 10:33 Forfatter #922 Del Skrevet mandag kl 10:33 Uke 4: skrittmål 2 av 7 dager Trening: 2 økter (zumba og styrkesirkel) Mandag: 13 002 Tirsdag: 5540 Onsdag: 6192 Torsdag: 8120 Fredag: 6153 Lørdag: 6878 Søndag: 4557 Denne uken her var ikke den beste nei. Jeg har vært litt syk, så alt i alt er jeg egentlig veldig fornøyd med å klare å gjennomføre de to treningstimene jeg liker! Akkurat de kveldene var jeg ikke dårlig. Verst har det vært i helgen her. Og ellers har jeg bare virkelig prioritert søvn. Der har det også vært utfordringer siste uken (barn som våkner veldig tidlig, mann som snorker, kjæledyr som bråker osv.) Så jeg har gått litt rundt som en zombie... har derfor lagt meg ganske tidlig om kveldene, så dagen har liksom ikke vært så lang (les: liten tid å gå skritt på). Ellers har jeg en liten teori på hvorfor januar har føltes treig og seig her for meg. Tenker da akkurat nå på vektnedgang. Jeg tror det er så innprentet i meg at januar er så "fantastisk" på den fronten, går alltid ned MASSE og får en skikkelig bra kickstart og motivasjonboost av det (...). Er jo sånn det har vært i 20 år. Men - jeg glemmer å ta med i betraktningen at denne historien har vært slik fordi jeg bl.a gikk opp mange kilo i desember (raskt på, raskt av), og at jeg har gått knallhardt ut med en eller annen diett. Det er jo klart at kroppen responderer da, og gjerne med litt sånn sjokk og da mister mange kilo. Men dette har jo ikke vært bærekraftig for meg... kanskje klart å holde ut til påske visse år, men oftest kortere enn det. Kiloene har selvsagt kommet på igjen utover resten av året Jeg må minne meg selv på at det ikke er sånn her jeg vil ha det, tvert i mot. Og jeg har jo klart å unngå det de siste to årene. Har hatt et årsresultat med minusvekt to år på rad nå. I jula gikk jeg opp 1,4 kg (ikke 5 slik jeg gjorde før). Og ingen diett her i januar. Da er det ikke så rart at vekten ikke fyyyker ned. Og det ble jo nedgang i januar sammenlagt, så da puster jeg lettet ut og er fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet fredag kl 11:57 Forfatter #923 Del Skrevet fredag kl 11:57 (endret) Startvekt 2023: 104,2 kg Startvekt 2024: 94,9 kg 2025 1. jan: 86,5 kg 10. jan: 86,2 kg 17. jan: 87,4 kg 24. jan: 86,3 kg 31. jan: 85,7 kg 7. feb: 86,1 kg Sum: - 18,1 kg Bah dette har vært en dum uke. Angrepet av litt sykdom. Og en bisarr del av meg håpet at dèt skulle gi meg litt hyggelig vektnedgang snakker om oppkast og diaré så. Men neeeida, ikke en gang det kunne jeg få. Men jeg skjønner jo hvorfor. Bursdagsfeiring i helga med for mye sukker, og da jeg ble syk i tillegg så var salt snacks det -eneste- jeg ville ha. Så alt i alt skal jeg sikkert være fornøyd med å 'bare' ha gått opp 400 gram. Men åååh at det skal være så vanskelig å komme seg nedpå 85-tallet, slik jeg klarte før jul. Får bare fortsette... Endret fredag kl 11:59 av Amatariel 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms. Steele Skrevet i går, 08:03 #924 Del Skrevet i går, 08:03 Æsj, det er kjipt med sykdom altså. Håper den kommende uken blir bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marcie Skrevet 20 timer siden #925 Del Skrevet 20 timer siden Så ergerlig med sykdom. Ønsker deg god bedring!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå