Marcie Skrevet 4. april #981 Del Skrevet 4. april gratulerer!!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dame1989 Skrevet 4. april #982 Del Skrevet 4. april Gratulerer 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harlekin Skrevet 4. april #983 Del Skrevet 4. april Gratulerer så mye, Amatariel!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nepenthe Skrevet 4. april #984 Del Skrevet 4. april Gratulerer med to nydelige milepæler! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms. Steele Skrevet 4. april #985 Del Skrevet 4. april Hurra hurra og gratulerer Så gøy! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luna Selene Skrevet 4. april #986 Del Skrevet 4. april Gratulerer med hele 2 milepæler! Herlig!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 7. april Forfatter #987 Del Skrevet 7. april Uke 14: skrittmål 4 av 7 dager Trening: 2 økter (zumba og styrke) Mandag: 13 471 Tirsdag: 8097 Onsdag: 10 766 Torsdag: 9710 Fredag: 7762 Lørdag: 4115 Søndag: 7069 Veldig bra start på uken (mandag og torsdag jeg var på trening også), og så bare "kollapser" det 🤪 Misforstå meg riktig... jeg ER fornøyd med å få kommet meg to ganger på trening, noe mer forventer jeg absolutt ikke av meg selv! Men jeg burde liksom klare skrittene når jeg har en åpen og ledig helg. Men jeg er altså så sliten i helgene for tiden. Litt mentalt pga. noe uro på hjemmebane og så blir jeg så tiltaksløs. På lørdag lå jeg mye i sengen prøvde å ta igjen litt søvn... klarte det da, men resten av dagen bare subbet jeg hjemme og gjorde litt husarbeid mens resten av familien var på shopping. Må prøve å komme over denne "helgekneiken", for det burde ikke være så vanskelig. Jeg har tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjukkis Skrevet 8. april #988 Del Skrevet 8. april Gratulerer med fantastisk fine milepæler i forrige uke. Tenk hvor snodig følelse det er å være overvektig, liksom. Bare overvektig 🎉 Gratulerer igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 11. april Forfatter #989 Del Skrevet 11. april Startvekt 2023: 104,2 kg Startvekt 2024: 94,9 kg 2025 1. jan: 86,5 kg 17. jan: 87,4 kg 31. jan: 85,7 kg 7. feb: 86,1 kg 14. feb: 85,6 kg 28. feb: 85,7 kg 14. mars: 84,6 kg 21. mars: 84,5 kg 28. mars: 84,0 kg 4. april: 83,5 kg 11. april: 82,9 kg Sum: - 21,3 kg Altså - dette tar jo ingen ende nå! Milepæl etter milepæl, og mål etter mål. Så totalt uvant for meg!! At jeg skulle gå ned i vekt igjen denne uken hadde jeg virkelig ikke trodd. Jeg er jo så vant til saaakte nedgang, og evigelange platåer. Så - 600 gram takker og bukker jeg for!! Og det gjorde at jeg også så 82-tallet (!!!) Etter jul satt jeg 82 som mål til påske, men jeg hadde ingen anelse om det kunne gå. Måtte bare sette noe. Skjønte jo raskt utover januar/februar at dét kom til å bli vanskelig med tempoet jeg holdt da men mars/april innfridde virkelig, og så ble det jo ikke så halvgærn't! 😁 Riktignok ikke 82 blank, men at jeg i det hele tatt SER tallet tar jeg som en stor seier og godkjent mål. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
123qwe Skrevet 11. april #990 Del Skrevet 11. april Så sykt bra jobbet @Amatariel! Må være en herlig følelse å få de resultatene. Det du skrev på mandag om å gripe sjansen på å få litt ekstra bevegelse. Ja, det burde man, men jeg kjenner også at av og til er jeg bare helt ør i hodet av å hele tiden «prestere». Trur ikke det er så farlig å la være å jage skritt innimellom. Du har jo tross alt etablert en bra rutine på trening nå. Og den største gevinsten vektmessig får man på kjøkkenet. Det er så kult å følge med på prosessen din 👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 14. april Forfatter #991 Del Skrevet 14. april Uke 15: skrittmål 6 av 7 dager ✅ Trening: 2 økter (zumba og styrke) Mandag: 13 838 Tirsdag: 11 552 Onsdag: 4485 Torsdag: 8009 Fredag: 9289 Lørdag: 10 588 Søndag: 9116 Veldig fornøyd med å se at hverdagsaktiviteten min holder stand Ble også to turer til treningssenteret denne uken, og det er jeg veldig fornøyd med mtp. at det er innspurt på jobb før påskeferie og generelt travelt i heimen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 18. april Forfatter #992 Del Skrevet 18. april Startvekt 2023: 104,2 kg Startvekt 2024: 94,9 kg 2025 1. jan: 86,5 kg 17. jan: 87,4 kg 31. jan: 85,7 kg 14. feb: 85,6 kg 14. mars: 84,6 kg 28. mars: 84,0 kg 4. april: 83,5 kg 11. april: 82,9 kg 18. april: 83,6 kg Sum: - 20,6 kg Jeg har gått opp litt siden forrige fredag. Men det er helt greit! Det er tross alt midt i påsken her Jeg spiser annerledes her enn hjemme, og det er vel naturlig. Prøver å vise litt måtehold da, men er vanskelig 😶 Heldigvis er det noen dager hjemme med hverdag etter påsken igjen før neste fredag og veiing igjen Jeg er supermotivert for ukene mot sommeren nå, men tror mai kan bli særs utfordrende da vi skal på ekstremt mange reiser/feiringer 😶 Men jeg drømmer veldig om å kunne se et 7-tall på vekten i det sommeren tikker inn. Mulig det er helt urealistisk og at jeg kommer til å være på et platå i mange uker nå, men det får tiden vise. Jeg skal i alle fall være aktiv, og spise så bra som jeg bare klarer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet tirsdag kl 07:19 Forfatter #993 Del Skrevet tirsdag kl 07:19 Uke 16: skrittmål 5 av 7 dager Trening: 2 økter (zumba og yoga) Mandag: 14 074 Tirsdag: 8401 Onsdag: 6647 Torsdag: 8412 Fredag: 10 489 Lørdag: 9051 Søndag: 3567 Jeg er fornøyd med aktivitetsnivået i påsken Men kostholdet har vært rævva... skikkelig skuffet over meg selv der. At jeg klarer å la det skli ut SÅ mye Har ikke spist så veldig store mengder (wegovy gjør jo at jeg blir mett), men det jeg har puttet i meg har stort sett vært drittmat... ikke frokoster da, men ellers. Og såååå mye godteri og snacks da. Ja dere aner ikke, skjemmes virkelig... Prisen å betale har vært diarè da. Sikkert totalt sjokk for kroppen med så mye sukker, så magen har vært en eneste stor krøll hele påsken. Skulle tro det var kjipt nok til å skjerpe meg, men neeeida Jeg hadde tilgang til toalett hele ferien, og kroppen plagdes ikke (ikke vondt) ellers. Så jeg pakket i meg sjokolade, dag etter dag. Regner med den andre prisen å betale blir vektoppgang da. Men jeg skal gjøre det jeg kan for å komme inn i en ordentlig og god hverdagsrutine igjen her nå da. Spist er spist og alt det der... Det positive er jo at jeg har NIX NADA lyst på noe som ligner på sjokolade eller godteri nå da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marcie Skrevet tirsdag kl 07:27 #994 Del Skrevet tirsdag kl 07:27 Det er godt det er hverdag igjen! Jeg greidde og å skeie ut med påskegodt til tross for wegovy, men i motsetning til deg så har jeg holdt aktivitetsnivået lavt i tillegg!!! Det er nå vi må se fremover, og akseptere at gjort er gjort og spist er spist, og bare gå videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
123qwe Skrevet tirsdag kl 08:40 #995 Del Skrevet tirsdag kl 08:40 Kan enes med at gjort er gjort. Det sklei ut. Og til de grader... trur to måneder med sykdom og heftig influensa for minstemann i huset rett før påske gjorde at jeg bare hadde veldig lite viljestyrke og mental balanse for å gjøre noe mer fornuftig en å spise bort søvnunderskudd og mangel på egentid. Så vi er flere i samme båt! Og jeg spiste selv om det til slutt ikke var noe godt lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå