Marcie Skrevet fredag kl 07:45 #981 Del Skrevet fredag kl 07:45 gratulerer!!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dame1989 Skrevet fredag kl 09:03 #982 Del Skrevet fredag kl 09:03 Gratulerer 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harlekin Skrevet fredag kl 09:56 #983 Del Skrevet fredag kl 09:56 Gratulerer så mye, Amatariel!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nepenthe Skrevet fredag kl 10:41 #984 Del Skrevet fredag kl 10:41 Gratulerer med to nydelige milepæler! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms. Steele Skrevet fredag kl 17:48 #985 Del Skrevet fredag kl 17:48 Hurra hurra og gratulerer Så gøy! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luna Selene Skrevet fredag kl 18:15 #986 Del Skrevet fredag kl 18:15 Gratulerer med hele 2 milepæler! Herlig!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 9 timer siden Forfatter #987 Del Skrevet 9 timer siden Uke 14: skrittmål 4 av 7 dager Trening: 2 økter (zumba og styrke) Mandag: 13 471 Tirsdag: 8097 Onsdag: 10 766 Torsdag: 9710 Fredag: 7762 Lørdag: 4115 Søndag: 7069 Veldig bra start på uken (mandag og torsdag jeg var på trening også), og så bare "kollapser" det 🤪 Misforstå meg riktig... jeg ER fornøyd med å få kommet meg to ganger på trening, noe mer forventer jeg absolutt ikke av meg selv! Men jeg burde liksom klare skrittene når jeg har en åpen og ledig helg. Men jeg er altså så sliten i helgene for tiden. Litt mentalt pga. noe uro på hjemmebane og så blir jeg så tiltaksløs. På lørdag lå jeg mye i sengen prøvde å ta igjen litt søvn... klarte det da, men resten av dagen bare subbet jeg hjemme og gjorde litt husarbeid mens resten av familien var på shopping. Må prøve å komme over denne "helgekneiken", for det burde ikke være så vanskelig. Jeg har tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå