mariatherese Skrevet 30. august #781 Del Skrevet 30. august Hurra! Knallbra jobba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Triviella Skrevet 30. august #782 Del Skrevet 30. august Fantastisk!! Gratulerer, det er så vel fortjent 🩵💜👏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms. Steele Skrevet 30. august #783 Del Skrevet 30. august Dette var så gøy å se!! Gratulerer med nytt nivå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjukkis Skrevet 30. august #784 Del Skrevet 30. august Gratulerer med et fantastisk 8-tall. Det har du fortjent nå etter alle disse vippe-månedene. Som du vet, så bruker jeg wegovy selv, og dette med matstøyen som ikke lenger er tilstede er fantastisk. Da bli inntaket faktiske valg man tar, og for min del så er det verdt det med f.eks vin og spekemat fredag og ev lørdag, for jeg vet at resten av uka er det normalt sett ikke vanskelig å spise kalori-riktig. Selv er jeg på ferie nå, så derfor ingen vekt fra meg denne fredagen - men jeg måtte inn og se hvordan det gikk med deg. Jeg hadde virkelig troa 👍🏼 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 2. september Forfatter #785 Del Skrevet 2. september (endret) Uke 35: skrittmål 7 av 7 dager ✅ Trening: 2 økter (zumba og aerobic) Mandag: 14 820 Tirsdag: 10 332 Onsdag: 8496 Torsdag: 12 341 Fredag: 8456 Lørdag: 8425 Søndag: 9314 Whooo! Endelig en Perfect Week igjen! Dèt begynner å bli lenge siden nå. Så deilig!! Det har vært en ganske travel uke på hjemmebane, men jeg motiveres veldig av å bli lettere. Jeg blir veldig innstilt på at jeg "fander ikke skal sitte i ro hjemme mens jeg bruker sprøyte for overvekt". Å være sunn og sprek er mitt absolutte hovedmål! Jeg skrev dette i mitt aller første innlegg i dagboken min, og det står jeg ved: Amatariel skrev (På 3.2.2023 den 10.47): Mitt mål er å bli en mamma og kone jeg kan være stolt av. Som klarer å henge med på livet. Jeg skal si mer ja og bli med på ting. Dette vil gi meg energi og glede. Så det er kjempeviktig for meg å holde meg i aktivitet. Og jeg kjenner at det er litt lettere både å få til trening og generelt trim med skritt uten at jeg må være så utrolig sulten hele tiden/ha matstøy. Endret 2. september av Amatariel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 6. september Forfatter #786 Del Skrevet 6. september Startvekt 2023: 104.2 kg 2024 1. jan: 94,9 kg 23. feb: 92,0 kg 8. mars: 91,5 kg 12. april: 93,2 kg 17. mai : 91,5 kg 7. juni : 92,8 kg 28. juni : 92,0 kg 28. juli : 93,1 kg 2. aug : 92,8 kg 9. aug : 92,6 kg Start wegovy 17. aug : 91,8 kg 23. aug : 90,5 kg 30. aug : 89,1 kg 6. sept : 89,1 kg Sum: - 15,1 kg Denne uken har også gått bra. Forrige helg gikk over all forventning der vi var på overnattingsbesøk hos venner. Vi grillet, og jeg var mer enn fornøyd med litt kjøtt og tilbehør. Så deilig å ha lyst til å stoppe før man blir stappmett. Og vanligvis er det jo snacks og godteri i lange baner som "dessert" utover kvelden. Men jeg spiste bare noen biter smågodt, og ikke noe potetgull. Seier! Uken har ellers også gått veldig greit her. Vekten sa det samme i dag som forrige fredag, og det går helt fint! Lever fortsatt veldig bra på den store endringen da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
123qwe Skrevet 6. september #787 Del Skrevet 6. september Veldig gøy å lese oppdateringene dine denne uka. Både at du har fått flere muligheter til bevegelse, og nådd de målene du har satt, og at vekta går den veien du vil. Du har kunne spise avslappet i sosiale settinger og kunne stoppe i tide. Og kanskje mest av alt er det fint å lese at matstøy er mindre tilstede ☺️. Den synes jeg selv er ganske slitsomt når det står på som verst 😬. Ha ei fin helg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotet Skrevet 6. september #788 Del Skrevet 6. september Så deilig å kunne føle seg fri i sosiale settinger😄 Ja, den vektnedgangen er til å leve med😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 9. september Forfatter #789 Del Skrevet 9. september Uke 36: skrittmål 5 av 7 dager Trening: 1 økt (aerobic) Mandag: 12 968 Tirsdag: 8099 Onsdag: 6060 Torsdag: 8077 Fredag: 7099 Lørdag: 8086 Søndag: 8087 Ikke like perfekt uke som sist, men det går selvsagt bra! Det er veldig viktig for meg at jeg ikke blir 'for streng' med meg selv. Da blir alt så tungt og slitsomt, og jeg kan falle i gamle vaner som å "straffe" meg selv. Dit skal jeg ikke tilbake igjen. Jeg har et skrittmål for å følge med at jeg jevnt over er i noe aktivitet. Jeg lå rundt 3000-4000 skritt i koronaårene, og husker hvor daff jeg var da. Dit vil jeg ikke tilbake! Hovedmålet er selvsagt å klare 8k hver dag, men sekundært så er målet og i alle fall ha flere dager over 8k enn ikke. Derfor er jeg absolutt fornøyd med 5 av 7 dager. Jeg går også inn i en ekstremt travel periode både på jobb og hjemmebane nå, så målet er å klare ett besøk på treningsenteret. Alt over det er ren bonus. I dag starter jeg forøvrig på min 5. uke med wegovy, og etter "normal" opptrappingsplan kunne jeg økt dosen i dag. Men i samråd med legen, etter mitt ønske, så fortsetter jeg på den laveste dosen en stund til. Jeg er redd for bivirkninger, og syns jo dette fungerer bra så langt. Skulle det bli mange uker med stillstans så får jeg revurdere. Men de første fire ukene på medisinen har gått over ALL forventing. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 13. september Forfatter #790 Del Skrevet 13. september Startvekt 2023: 104.2 kg 2024 1. jan: 94,9 kg 23. feb: 92,0 kg 8. mars: 91,5 kg 12. april: 93,2 kg 17. mai : 91,5 kg 7. juni : 92,8 kg 28. juni : 92,0 kg 28. juli : 93,1 kg 2. aug : 92,8 kg 9. aug : 92,6 kg Start wegovy 17. aug : 91,8 kg 23. aug : 90,5 kg 30. aug : 89,1 kg 6. sept : 89,1 kg 13. sept : 88,8 kg Sum: - 15,4 kg Det ble 300 gram ned denne uken. Og selv om det ikke er så mye, så betyr det likevel mye! De sekundene før vekten avgir sitt svar er nervepirrende! En del av meg tror at jeg skal være over på 90-tallet igjen hvert øyeblikk! Å være svingete som en jojo har liksom vært the weightstory of my life... Og forrige uke var jo stillstans (som jeg også var fornøyd med da), men å se at det går nedover er sååå godt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
123qwe Skrevet 13. september #791 Del Skrevet 13. september Tre kilo på fire uker! Det er jo drømme tempo det 🤗. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janeidet Skrevet 13. september #792 Del Skrevet 13. september Jeg kjenner igjen følelsen! Det er så deilig å se at avstanden opp til den "frykta tieren" vokser, selv om det ikke skjer i byks hver uke. ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 14. september Forfatter #793 Del Skrevet 14. september 123qwe skrev (23 timer siden): Tre kilo på fire uker! Det er jo drømme tempo det 🤗. Ja! Spesielt når det var tre kilo ned også på hele det første halvåret her... så snakker et annet tempo nå! Tror det er "for godt" til å vare, men enn så lenge så er jeg fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 16. september Forfatter #794 Del Skrevet 16. september Uke 37: skrittmål 3 av 7 dager Trening: 1 økt (aerobic) Mandag: 10 711 Tirsdag: 8234 Onsdag: 7428 Torsdag: 18 523 Fredag: 6934 Lørdag: 4753 Søndag: 5175 Gjett hva jeg gjorde i helga da..!? Jepp, var syk! Kjempekjedelig. Lå i senga i nesten tre dager med hodepine/forkjølelse/litt feber. Ble jo rimelig lite skritt av det, men men, er ikke da jeg skal pushe meg selv mest akkurat. Jeg er bare glad jeg er relativt frisk igjen nå, for jeg har stram timeplan på jobb og hjemme på ettermiddag/kveldstid... Jeg må derfor være litt snill med meg selv og huske at det er en periode i livet som går over. Det er ekstremt mye nå, og jeg kan ikke forvente å få trent/gått så mange skritt som jeg skulle ønske. Men jeg skal gjøre så godt jeg kan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
123qwe Skrevet 18. september #795 Del Skrevet 18. september Yuk, kjedelig med sykdom! Håper du har nok overskudd til ukens gjøremål 🧡 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 20. september Forfatter #796 Del Skrevet 20. september (endret) Startvekt 2023: 104.2 kg 2024 1. jan: 94,9 kg 23. feb: 92,0 kg 8. mars: 91,5 kg 12. april: 93,2 kg 17. mai : 91,5 kg 28. juni : 92,0 kg 28. juli : 93,1 kg 2. aug : 92,8 kg Start wegovy 17. aug : 91,8 kg 23. aug : 90,5 kg 30. aug : 89,1 kg 6. sept : 89,1 kg 13. sept : 88,8 kg 20. sept : 88,5 kg Sum: - 15,7 kg Det ble 300 gram ned denne uken også. Litt her og litt der Går ikke i rasende tempo nå. Men det er greit. Det ble jo så mye plutselig rett etter wegovy-oppstarten, så så lenge det faktisk går NED her nå så er det greit. Jeg har så mye bedre livskvalitet nå enn akkurat bare det tallet på vekta! Det betyr så mye ♥️ Jeg visste egentlig ikke hvor slitsomt det var å leve med den matstøyen, før den ble borte. Endret 20. september av Amatariel 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 20. september #797 Del Skrevet 20. september Fy søren dette går veien @Amatariel Jeg følger med deg altså, selv om jeg skriver veldig lite for tiden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
123qwe Skrevet 20. september #798 Del Skrevet 20. september Herlig! Grattis med nedgang . Så kjekt å lese at livskvaliteten din har økt. Jeg trur det blir en selvforsterkende effekt også for vektnedgang, har man det bra så tar man bedre valg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms. Steele Skrevet 20. september #799 Del Skrevet 20. september Gratulerer med nedgang! Jeg husker så godt da du strevde så veldig med å komme deg fra 90-tallet og var frustert men se på deg nå Dette er så gøy å følge med på! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariatherese Skrevet 21. september #800 Del Skrevet 21. september Høres ut som du er på god vei og på en bedre plass mentalt sett nå! Fantastisk 🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå