Gå til innhold

Dere som har ungdommen på Vøyenenga ungdomsskole er dere fornøyd?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hører endel ikke bra rykter og lurer på om vi skal velge en annen skole.

Anonymkode: a3b5b...5ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mine stebarn har gått der. Fatter ikke at foreldrene lot dem gå på den skolen, men de er ikke like opptatt av utdanning som meg. Lærerne og alt fra skolens side er forsåvidt bra, men miljøet er dessverre grunn til bekymring. Veldig høy andel innvandrere fra ikke-demokratiske land, og mange kommunale boliger. Stebarn fortalte om klareekamerster dom solgte div. på skolen og som gjorde hærverk. 

Jeg har hørt bedre ting om Bjørnegård, så ville nok vurdert det i stedet, om dere hører til den siden. Det eneste negative jeg kan si om Bjørnegård er at jeg ser at ungdommene som går derfra ved skoleslutt har veldig «motepresstil». Ingen jenter har feks ransel, men sånn teit veske på skolen. 

Anonymkode: 4abc9...dd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Mine stebarn har gått der. Fatter ikke at foreldrene lot dem gå på den skolen, men de er ikke like opptatt av utdanning som meg. Lærerne og alt fra skolens side er forsåvidt bra, men miljøet er dessverre grunn til bekymring. Veldig høy andel innvandrere fra ikke-demokratiske land, og mange kommunale boliger. Stebarn fortalte om klareekamerster dom solgte div. på skolen og som gjorde hærverk. 

Jeg har hørt bedre ting om Bjørnegård, så ville nok vurdert det i stedet, om dere hører til den siden. Det eneste negative jeg kan si om Bjørnegård er at jeg ser at ungdommene som går derfra ved skoleslutt har veldig «motepresstil». Ingen jenter har feks ransel, men sånn teit veske på skolen. 

Anonymkode: 4abc9...dd0

Takk for svar. Gøy du nevnte Bjørnrgård jeg har gått der selv.

Vi lurte litt på Eineåsen da den er nærmere. 

Anonymkode: a3b5b...5ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor på Vøyenenga selv, men barna mine er for små for ungdomsskolen. Så denne tråden skal jeg følge med på. Det er ikke nødvendigvis galt med mange utenlandske barn. Det kan faktisk være en styrke. Mye kommer an på hvordan lærere jobber med utfordringer skolen har. Jeg går forbi der ofte, og ser stadig en gjeng med elever her og der utenfor. Men har aldri sett noe «muffins». En del oppover Tanumveien og bortover til Skui er jo etnisk norske. 

Anonymkode: 1b240...e24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...