Gå til innhold

Kan dere hjelpe meg med et veldig overfladisk problem?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg driver og tekster med en mann. Jeg har en greie med at jeg ikke taker at han sier lol. Voksne mennesker skal ikke si lol. Men jeg kan jo ikke si det til ham heller. 

Han prøver å skrive noe fint, og så kjenner jeg jeg krymper meg når det etterfølges av et lol. Mamma, og folk på hennes alder sier lol. Jeg får bare assosiasjoner dit, og det vil man jo ikke ha. 

Anonymkode: a3b16...ac1

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, det er jo det minste problemet å få slutt på om du liker denne mannen ellers. Hvis dette er en dealbreaker så liker du ham ikke godt nok. 

For å si det sånn: Mannen min var bare helt nydelig når jeg traff ham. Men han hadde en helt forferdelig ånde 🤮 jeg vurderte flere ganger og bare droppe hele fyren, men bestemte meg for å gjøre noen forsøk på å fikse det. Kjøpte sånn tyggis på apoteket (for ånde), og det hjalp veldig, sånn at det ble deilig å kysse ❤️ 

Snakka casual om tannlege og at jeg snart måtte komme meg dit. Kom frem at han ikke hadde vært der på veldig lenge. Så kjøpte jeg tannlegetime (gavekort) til ham som gave, lot som om jeg så på det som helt normalt. Han dro, fikk tatt tannstein og fiksa på det som gjorde at han fikk dårlig ånde, og så har han gått en gang i året siden. Aldri mer dårlig ånde. 

Hvis du virkelig tenker at du ikke takler lol, så kan du faktisk bare si noe om det når dere er på dealeren. Kom inn på rare ord og forkortelser, "se på det da, det ordet der er jo like ille som roflol eller lol og sånn, haha!". Du skriver også lol, det er faktisk ganske cringe (eller hva dere youngsters sier) , men jeg liker deg for det ❤️ 

Anonymkode: 7623e...115

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Kjære vene. Hvis det virkelig plager deg at han skriver "lol" så bare si det til ham, da, at det er teit at folk på hans alder sier "lol"...  Det er ikke værre enn det. Jeg tviler på at han tar det veldig personlig hvis du sier det på en ok måte med et glimt i øyet. Du trenger ikke være dust om det. 

Men ærlig talt. Hva annet kommer du til å reagere på og poste meldinger om og fiske etter "dump ham!"-hylekoret??

vis dette er noe som plager deg, tipper jeg det ikke kommer til å stoppe der. Du kommer til å reagere på at han bruker feil farge på hjerte-emojiene, feil type smiley, kyssemunn-hjerte når han egentlig bare burde brukt hjerte... Du kommer til å frike ut når du ser ham knyte skolissene på feil måte, eller sette feil fot foran når han skal begynne å gå. Tipper fyren plystrer når han pusler med noe, og bare tanken på at han både plystrer og pusler med ting, kommer til å drive deg til vanvidd. 

Bare å dumpe ham med en gang. (Eller kanskje han burde dumpe deg)

Anonymkode: 6217b...f69

• Liker 1
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg driver og tekster med en mann. Jeg har en greie med at jeg ikke taker at han sier lol. Voksne mennesker skal ikke si lol. Men jeg kan jo ikke si det til ham heller. 

Han prøver å skrive noe fint, og så kjenner jeg jeg krymper meg når det etterfølges av et lol. Mamma, og folk på hennes alder sier lol. Jeg får bare assosiasjoner dit, og det vil man jo ikke ha. 

Du kan jo replisere med ttyl.😁

Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Du skriver også lol, det er faktisk ganske cringe (eller hva dere youngsters sier) , men jeg liker deg for det ❤️

Nå er det ganske cringe å si «youngsters» også, da, så det ville jeg ikke sagt.

Ellers helt enig.😊

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hvis lol er dealbreaker så er det virkelig ikke liv laga. 

Anonymkode: 239c3...d19

• Liker 3
Skrevet
språkpurk skrev (5 minutter siden):

Nå er det ganske cringe å si «youngsters» også, da, så det ville jeg ikke sagt.

Ellers helt enig.😊

Youngsters er mitt ord. Tror cringe er et ord mine barn kunne funnet på å bruke om meg, så du har nok rett. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg er 47 og bruker lol av og til, hva er problemet? Du klarer jo ikke selv å stave "takler"..

• Liker 1
Skrevet

Vel, det er jo det minste problemet å få slutt på om du liker denne mannen ellers. Hvis dette er en dealbreaker så liker du ham ikke godt nok. 

For å si det sånn: Mannen min var bare helt nydelig når jeg traff ham. Men han hadde en helt forferdelig ånde 🤮 jeg vurderte flere ganger og bare droppe hele fyren, men bestemte meg for å gjøre noen forsøk på å fikse det. Kjøpte sånn tyggis på apoteket (for ånde), og det hjalp veldig, sånn at det ble deilig å kysse ❤️ 

Snakka casual om tannlege og at jeg snart måtte komme meg dit. Kom frem at han ikke hadde vært der på veldig lenge. Så kjøpte jeg tannlegetime (gavekort) til ham som gave, lot som om jeg så på det som helt normalt. Han dro, fikk tatt tannstein og fiksa på det som gjorde at han fikk dårlig ånde, og så har han gått en gang i året siden. Aldri mer dårlig ånde. 

Hvis du virkelig tenker at du ikke takler lol, så kan du faktisk bare si noe om det når dere er på dealeren. Kom inn på rare ord og forkortelser, "se på det da, det ordet der er jo like ille som roflol eller lol og sånn, haha!". Du skriver også lol, det er faktisk ganske cringe (eller hva dere youngsters sier) , men jeg liker deg for det ❤️ 

For et fint menneske du er!❤

Anonymkode: 9eaef...024

• Liker 1
Skrevet

Klart du kan si det til ham. Det er flere ting her; du er for konfliktsky til å være i et forhold. Du antar hans reaksjon er negativ, noe den antageligvis ikke er. Og er den det, så har du fått testet ut en reaksjon du ikke ønsker. 

Anonymkode: 54f45...10e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...