AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #1 Skrevet 3. februar 2023 Har vi egentlig noen typisk lavprisbutikker der vi kan kjøpe i store kvantum til en mye rimeligere pris enn i lavpriskjedene? Er en storfamilie (10stk) og vil bygge opp et stort beredskapslager. Anonymkode: d2f85...f1c
Phoenix Heart Skrevet 3. februar 2023 #2 Skrevet 3. februar 2023 Jeg ville ikke handlet på kun en butikk, Har du appen Kupp? Om ikke anbefaler jeg å laste den ned, der kan du gå inn å sjekke tilbud som butikkene har, ikke bare dagligvare men andre også. 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #4 Skrevet 3. februar 2023 Sverige? Ev sjekke tilbudene og benytte seg av dem, og bruke litt tid på å bygge opp lageret. Anonymkode: 3f110...f1c
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #5 Skrevet 3. februar 2023 Kommer litt an på hva man skal kjøpe. Jeg kjøper mye tørrvarer og frysevarer på Gigaboks Anonymkode: b4730...e77
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #6 Skrevet 3. februar 2023 Ser nå at prisene på Oda er ganske lave, regner med at de setter opp prisene om 1-2 uker. Ellers pass på og kjøp varer på tilbud. Er frysevarer eller tørrvarer på tilbud, så kjøper jeg mye av det. Anonymkode: 07157...474
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #7 Skrevet 3. februar 2023 Ukeshandel: Vi bruker appen "mattilbud" - lager liste for de ulike butikkene slik at vi betaler minst mulig for alt av varer: coop, rema, spar og kiwi (kun de som er så nærme oss at det lønner seg å dra på flere butikker) Handler i store kvantum tørrvarer på tilbud, husholdningsartikler (tannkrem, tannbørster, toalettpapir, alt av såper og dusjgreier). I tillegg handler vi inn annet på tilbud, men ikke mer enn det vi får plass til I fryser/kjøleskap uten at det går ut på dato. Menyen hjemme er i stor grad bestemt ut fra hva som er på tilbud. Bruker i tillegg coopmedlemskap kuponger og rema1000 sin app for å følge med på tilbud der. Brus og snacks handles kun på tilbud. Har et lite rom som lager hjemme 😆 Har ikke betalt fullpris for tannbørste, tannkrem, håndsåpe, vaskemiddel etc. på sikkert 10 år 😅. Anonymkode: 940d9...39a 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #8 Skrevet 3. februar 2023 Det er bedre å kjøpe inn litt ekstra hver uke enn å kjøpe alt samtidig. Tenk på utløpsdatoer, bedre at det går over tid (og at du såklart rullerer produkter) enn at alt plutselig går ut. Også bedre med tanke på andre. Å kjøpe store kvanta samtidig er ganske egoistisk, å kjøpe 2 pakker havregryn ekstra pr uke er ok. Anonymkode: e7efa...368 3
mariie Skrevet 3. februar 2023 #9 Skrevet 3. februar 2023 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Sverige? Ev sjekke tilbudene og benytte seg av dem, og bruke litt tid på å bygge opp lageret. Anonymkode: 3f110...f1c Skal bo ganske nærme skal det lønne seg https://dinside.dagbladet.no/motor/harryturen-koster-deg-2500-kroner/78373744
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #10 Skrevet 3. februar 2023 Europris har store poser med frosne grønnsaker som feks lapskausblanding og annet. Vet ikke hva annet de har av hermetiske varer, men de har jo pasta og diverse. Verdt å sjekke? Ville fordelt innkjøpene ettersom hvilken vare dere liker best og hvem som selger de billigst. Mine butikker er Kiwi, extra, rema, europris, meny, obs. I den rekkefølgen. Handler mest hos Kiwi pga Trumf som betyr at jeg kan få penger i bonus som er godt å ha igjennom året. Pleier å overføre det til bankkontoen. Anonymkode: ea0d9...bed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå