Gå til innhold

Hvor handle inn store mengder mat rimeligst?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vi egentlig noen typisk lavprisbutikker der vi kan kjøpe i store kvantum til en mye rimeligere pris enn i lavpriskjedene?

Er en storfamilie (10stk) og vil bygge opp et stort beredskapslager.

Anonymkode: d2f85...f1c

Skrevet

Jeg ville ikke handlet på kun en butikk,  Har du appen Kupp? Om ikke anbefaler jeg å laste den ned, der kan du gå inn å sjekke tilbud som butikkene har, ikke bare dagligvare men andre også. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Holdbart

Anonymkode: fc8b6...72f

Skrevet

Sverige?

Ev sjekke tilbudene og benytte seg av dem, og bruke litt tid på å bygge opp lageret.

Anonymkode: 3f110...f1c

Skrevet

Kommer litt an på hva man skal kjøpe. 
Jeg kjøper mye tørrvarer og frysevarer på Gigaboks

Anonymkode: b4730...e77

Skrevet

Ser nå at prisene på Oda er ganske lave, regner med at de setter opp prisene om 1-2 uker.

Ellers pass på og kjøp varer på tilbud. Er frysevarer eller tørrvarer på tilbud, så kjøper jeg mye av det.

Anonymkode: 07157...474

Skrevet

Ukeshandel: Vi bruker appen "mattilbud" - lager liste for de ulike butikkene slik at vi betaler minst mulig for alt av varer: coop, rema, spar og kiwi (kun de som er så nærme oss at det lønner seg å dra på flere butikker) 

Handler i store kvantum tørrvarer på tilbud, husholdningsartikler (tannkrem, tannbørster, toalettpapir, alt av såper og dusjgreier). I tillegg handler vi inn annet på tilbud, men ikke mer enn det vi får plass til I fryser/kjøleskap uten at det går ut på dato. Menyen hjemme er i stor grad bestemt ut fra hva som er på tilbud. Bruker i tillegg coopmedlemskap kuponger og rema1000 sin app for å følge med på tilbud der. 

Brus og snacks handles kun på tilbud. Har et lite rom som lager hjemme 😆

Har ikke betalt fullpris for tannbørste, tannkrem, håndsåpe, vaskemiddel etc. på sikkert 10 år 😅

Anonymkode: 940d9...39a

• Nyttig 1
Skrevet

Det er bedre å kjøpe inn litt ekstra hver uke enn å kjøpe alt samtidig. Tenk på utløpsdatoer, bedre at det går over tid (og at du såklart rullerer produkter) enn at alt plutselig går ut. 

Også bedre med tanke på andre. Å kjøpe store kvanta samtidig er ganske egoistisk, å kjøpe 2 pakker havregryn ekstra pr uke er ok.

Anonymkode: e7efa...368

• Liker 3
Skrevet

Europris har store poser med frosne grønnsaker som feks lapskausblanding og annet. Vet ikke hva annet de har av hermetiske varer, men de har jo pasta og diverse. Verdt å sjekke?

Ville fordelt innkjøpene ettersom hvilken vare dere liker best og hvem som selger de billigst. 

Mine butikker er Kiwi, extra, rema, europris, meny, obs. I den rekkefølgen. Handler mest hos Kiwi pga Trumf som betyr at jeg kan få penger i bonus som er godt å ha igjennom året. Pleier å overføre det til bankkontoen.

Anonymkode: ea0d9...bed

• 1 måned senere...
Skrevet

Havaristen i Enebakk 

• Hjerte 1
Skrevet

Ryddet for reklame. 

_popcorn_, adm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...