Gå til innhold

Hvor nyvasket må mannen være for at du skal gå ned på ham?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Rett fra dusjen?

Dusjet kvelden i forveien og så har dere sex om morgen?

Eller?

Anonymkode: 9f9f0...500

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Rett fra dusjen?

Dusjet kvelden i forveien og så har dere sex om morgen?

Eller?

For meg må det ikke være urinert mellom dusjen/vasken (og skiftet boxer) og blowjobben. Jeg har nesen til en sporhund. Det er ikke tid, men urin som er problemet. Hadde han vasket seg etter toalettbesøk ville det vært lettere vil jeg tro

Jeg lukter til stadighet lukter på lang avstand som min mann må stikke nesen sin helt oppi for å kjenne. Noen av oss er mer ømtålige på den fronten. 

Anonymkode: 638fb...b37

• Liker 7
Skrevet

Må vaske seg før jeg gjør det.

Anonymkode: e862d...9c4

• Liker 2
Skrevet

Rett fra dusjen 

• Liker 6
Skrevet
starken skrev (Akkurat nå):

Rett fra dusjen 

Dette,

Anonymkode: 46779...a98

Skrevet

Dusj kvelden før er ikke noe problem for meg. 

• Liker 1
Skrevet

Det har jeg aldri hatt noe problem med, selv om det er flere dager siden han har dusjet. 

Anonymkode: 4c883...c78

• Nyttig 2
Skrevet

Dusj kvelden før går fint, og er jeg kåt nok, går enda lengre og. 

Anonymkode: dbe87...44b

• Liker 1
Skrevet

Men noen ganger oppstår sexen spontant, og hvis han da ikke har vasket seg på noen timer, syns dere ikke det det ødelegger litt å sende ham i dusjen først?

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Men noen ganger oppstår sexen spontant, og hvis han da ikke har vasket seg på noen timer, syns dere ikke det det ødelegger litt å sende ham i dusjen først?

Blowjob er ikke obligatorisk når man skal ha sex, i hvert fall ikke i mitt forhold. 

Dessuten er jo en deilig dusj sammen den perfekte oppvarminga. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg har som regel ikke noe problem om han ikke feks har dusjet samme dag. Han er veldig renslig av seg og lukter alltid godt. Eneste gangen jeg sa stopp og ba han ta en liten vask var her om dagen da han tisset rett før jeg skulle gå ned på han, altså sekunder før 😅 

Anonymkode: f81d5...77b

Skrevet

Herregud for en gjeng med pripne sneller! Dusjer en hver dag og etter trening går det fint. Tipper dere ikke suger etter han har vært inni dere engang. Gjesp!

Anonymkode: 8a46a...941

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Ein lyt vere rimeleg nylauga, ellers kan det vera odør frå reiskapen åt mannen. Dette kan verka fråstøytande på kvinna.

Anonymkode: c01cf...693

• Liker 1
Skrevet

Er ikke vanskelig på det. Han dusjer jo regelmessig så det er sjeldent jeg synes det lukter for mye. Jeg liker kjønnslukt, innenfor rimelighetens grenser. At han dusjet dagen før er mer enn bra nok for meg.

Anonymkode: 744f3...a23

Skrevet
13 minutter siden, starken said:

Blowjob er ikke obligatorisk når man skal ha sex, i hvert fall ikke i mitt forhold. 

Dessuten er jo en deilig dusj sammen den perfekte oppvarminga. 

Nei, men noen av oss som liker å utføre det

Skrevet

Nei, det holder at han dusjet tidligere på dagen. Eller kvelden før. Han må absolutt ikke være nyvasket, jeg foretrekker heller at det lukter litt kjønn enn at det lukter såpe.

Anonymkode: 24918...9bc

Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

For en mann kan det være ødeleggende. For å få kuken stiv så er det ikke bare å trykke på en knapp. lysten må være der og det psykologiske må stemme. Den kan komme tilbake men ikke noen garanti. 

Gjest DreamWorks
Skrevet
feliek54 skrev (15 minutter siden):

For en mann kan det være ødeleggende. For å få kuken stiv så er det ikke bare å trykke på en knapp. lysten må være der og det psykologiske må stemme. Den kan komme tilbake men ikke noen garanti. 

Men oral er jo ikke et must i en hver seksuell setting, hvis avbrekket blir antennene er det jo bare å avstå fra oral. 

Og dersom du vet hun fortsatt sitter, neste naken, klar på kne mens hun smiler til deg, for å gi deg noe-  vil lysten oftest vekkes ganske så lett igjen etter en kort pause likevel. Hadde ikke mannen hatt nok lyst på meg til at en tre minutters pause ødela stemningen så ville jeg ansett det som et problem som vi måtte tatt tak i sammen.

Skrevet

Mannen dusjer to ganger om dagen (morgen og kveld), så jeg opplever ikke det som et problem. Men han vil ikke selv dersom det har gått en hel dag og han ikke har dusjet siden morgenen.

• Nyttig 1
Skrevet

Vet ikke.. dvs jeg vet ikke alltid hvor lenge siden han vasket seg. Tror ikke det er noe problem at han har tissa etter vasking? Problemet er i såfall at han ikke bryr seg om å dryppe ferdig eller tørke. Har bare opplevd urinlukt en gang som jeg husker. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...