Anonym28 Skrevet 3. februar 2023 #1 Skrevet 3. februar 2023 Hei, Vi har sett litt på Bugaboo Giraffe og synes jo den har et veldig fint design, men den blir jo også ganske dyr mtp at alle deler må kjøpes i tillegg. Noen som kan anbefale noen gode flerbruksstoler som kan brukes fra de er nyfødt til ca. 4 år?
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #2 Skrevet 3. februar 2023 Hva med tripp trapp stol med nyfødt-sete? Den varer jo hele livet. Anonymkode: 1f03b...ddd 4
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #3 Skrevet 3. februar 2023 Jeg har Stokke steps, veldig fornøyd, hatt den fra nyfødt og har den enda, barnet er snart 3 år. Neste barn som kommer til sommeren skal ha samme. Anonymkode: 68a75...681
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #4 Skrevet 3. februar 2023 Vi har stokke tripptrapp. Til begge ungene, har brukt fra ungene var nyfødt, og eldsten på 6 bruker sin fremdeles. Det er jo fremdeles ting man må kjøpe for seg selv, som newborn-sete, småbarns-sete med seler, osv. Men dette får man jo til en billig penge på finn - vi har kjøpt alt brukt, og solgt både newborn-sete og småbarns-sete med gevinst... Vil tro det er enklere å finne deles til tripptrappen på finn enn den giraffe-saken, ettersom tripptrapp er en mye mer vanlig stol. Det er jo den "alle" har. Anonymkode: 49f8e...f33 1
Anonym28 Skrevet 3. februar 2023 Forfatter #5 Skrevet 3. februar 2023 Takk for svar, jeg heller mot Stokke tripp trapp nå!
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #6 Skrevet 4. februar 2023 Vi har tripp trapp Jeg synes sånne som den du viser til er så upraktiske fordi beina liksom skrår ut så man så lett snubler i dem... samme med IKEA-stolen mange har. Føler den tar så stor gulvflate liksom. Kanskje bare jeg som er rar. Anonymkode: 71f34...343 2
Anonym28 Skrevet 4. februar 2023 Forfatter #7 Skrevet 4. februar 2023 28 minutter siden, AnonymBruker said: Vi har tripp trapp Jeg synes sånne som den du viser til er så upraktiske fordi beina liksom skrår ut så man så lett snubler i dem... samme med IKEA-stolen mange har. Føler den tar så stor gulvflate liksom. Kanskje bare jeg som er rar. Anonymkode: 71f34...343 Godt poeng som jeg ikke har tenkt på!
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #8 Skrevet 4. februar 2023 Vi har stokke steps hjemme og tripp trapp x2 hos besteforeldre. Er veldig fornøyd med begge to, man bør jo kjøpe «ekstrautstyr» tilpasset alder men hvertfall til tripp trapp får man kjøpt det billig brukt. Anonymkode: 6c543...280
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #9 Skrevet 5. februar 2023 Vi har kaos klapp til våre. Samme prisklasse som tripp trapp tror jeg, men mye stiligere. Pluss for å kunne stues lett vekk og tas enkelt med på besøk og. Tror de er rimelig enkle å selge videre og for jeg fant lite på finn når jeg skulle kjøpe stol nr to for noen mnd siden. Anonymkode: dcbf4...340
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå