AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #1 Skrevet 3. februar 2023 Jeg er ferdig med gjeldsordningen i mai neste år. Må jeg innlevere alle kontoutskrifter? Hva skjer? Anonymkode: 50093...073
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #2 Skrevet 3. februar 2023 @TBerghe kan sikkert svare det på dette 👍 Anonymkode: 59ada...2be
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #3 Skrevet 3. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg er ferdig med gjeldsordningen i mai neste år. Må jeg innlevere alle kontoutskrifter? Hva skjer? Anonymkode: 50093...073 Nei. Det er så enkelt at ordningen bare tar slutt. Var i alle fall slik med meg. Anonymkode: 3afd3...178
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #4 Skrevet 3. februar 2023 Etterperioden starter. Anonymkode: 08a66...b0b
TBergh Skrevet 3. februar 2023 #5 Skrevet 3. februar 2023 Hei. Dine kreditorer kan be om å få økonomisk oversikt over at du har fulgt ordning i hht avtalen. Ta derfor vare på kvitteringer hvis du har kjøpt gjenstander av verdi, f.eks. kjøleskap - komfyr eller fått utført rep/vedlikehold av rør/el anlegg, eller andre kvitteringer du har tatt vare på. Det heter i gols "§ 7-6.Dokumentasjon ved gjennomført gjeldsordning Når gjeldsordningsperioden er utløpt, kan en fordringshaver hvis krav var omfattet av gjeldsordningen, kreve at skyldneren godtgjør at denne har oppfylt sine plikter etter ordningen." Med vennlig hilsen TBergh 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå