AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #1 Skrevet 3. februar 2023 Er det noen regler som sier man ikke kan gjøre det når man skal forlenge sykmeldingen? Det er ganske åpenbart at jeg må fornye sykmeldingen fra mandag uansett, kommer ikke til å plutselig bli bra over helga. Anonymkode: ac280...4a1
Purple_Pixiedust Skrevet 3. februar 2023 #2 Skrevet 3. februar 2023 Vil tro det er bedre å ringe i dag enn på mandag. 1
Sirah Skrevet 3. februar 2023 #3 Skrevet 3. februar 2023 Ring i dag. Jeg fikk beskjed av legen at det var bedre å ringe et par dager for tidlig. God bedring! 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #4 Skrevet 3. februar 2023 Du må jo ringe i dag. Arbeidsgiveren din vil vel vite om du kommer eller ikke på mandag? Det er legen som bestemmer om sykemeldingen skal forlenges eller ikke. Anonymkode: 2e10f...da7 2
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #5 Skrevet 3. februar 2023 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Du må jo ringe i dag. Arbeidsgiveren din vil vel vite om du kommer eller ikke på mandag? Det er legen som bestemmer om sykemeldingen skal forlenges eller ikke. Anonymkode: 2e10f...da7 Hun kommer jo ikke til å fornye den før på mandag uansett Arbeidsgiver er klar over situasjonen, og jeg vet legen kommer til å forlenge den. Men jeg ringer i dag, takk for svar! Anonymkode: ac280...4a1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #6 Skrevet 3. februar 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hun kommer jo ikke til å fornye den før på mandag uansett Arbeidsgiver er klar over situasjonen, og jeg vet legen kommer til å forlenge den. Men jeg ringer i dag, takk for svar! Anonymkode: ac280...4a1 Jo, de skriver en ny som gjelder fra mandag!! Anonymkode: acda6...8c2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå