Gå til innhold

Min mann sier aldri at han elsker meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er gift og har flere barn sammen. Eier hus og bil osv. Samlivet er ganske dødt dessverre. Og vi sier aldri at vi elsker hverandre/er glade i hverandre. Vi har vært sammen i 25 år, men jeg føler vi er mer som venner, enn kjærester. Noen andre i samme båt? Aner ikke hva jeg skal gjøre. Det eneste jeg kjenner på er at jeg ikke er så lykkelig sammen med han. Og føler at han føler det på samme måte 😕 :( 

Anonymkode: 3c486...9ae

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Si det til han at du savner det, uten å være anklagende. Husk også at det gjelder begge veier.

• Liker 2
Skrevet

Hvis dere kan snakke sammen kunne jo løsningen være å gå til en samlivsterapeut.

• Liker 1
Skrevet

Hvor ofte sier du det?

Anonymkode: 36b87...299

• Liker 2
Skrevet

Han vil ikke prate med terapeut 😕

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.2.2023 den 1.04):

Hvor ofte sier du det?

Anonymkode: 36b87...299

Scroll opp, står "aldri". 

Anonymkode: 76643...22a

Skrevet

Tror en del menn aldri sier sånt 

Skrevet

Jeg lurer mer på om dere pleide å si det før? For hvis dere gjorde det før kan du forsøke å snu trenden og si det innimellom til ham.

Anonymkode: e73e7...aa1

Skrevet (endret)

Det er pussig at du savner at han sier «Jeg elsker deg» når du selv aldri sier det.

Det får meg til å tenke på ekskona mi og meg. I ettertid er det lett å se at grunnen til at vi aldri sa det er at vi aldri gjorde det.

Endret av Snok1
Skrevet
On 2/3/2023 at 12:49 AM, AnonymBruker said:

Vi er gift og har flere barn sammen. Eier hus og bil osv. Samlivet er ganske dødt dessverre. Og vi sier aldri at vi elsker hverandre/er glade i hverandre. Vi har vært sammen i 25 år, men jeg føler vi er mer som venner, enn kjærester. Noen andre i samme båt? Aner ikke hva jeg skal gjøre. Det eneste jeg kjenner på er at jeg ikke er så lykkelig sammen med han. Og føler at han føler det på samme måte 😕 :( 

Må nesten spørre. Har dere noen gang sakt det til hverandre. Er ikke så lett å forstå etter hva du har skrevet.

Men uansett, hvis du elsker han, hvorfor ikke bare begynne å si det til han? Ikke hele tiden, men når dere han gjort noe sammen du setter pris på el. Kanskje du blir overrasket og han sier det tilbake, eller kanskje det tar litt tid før han også sier det, for har det ikke vært naturlig så er det ikke sikkert at det kommer naturlig fra han helt i starten.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...