Gå til innhold

Jeg vil ha trekant

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil ha trekant med mannen min, og en mannlig venn av oss. Jeg blir så kåt av tanken at jeg ikke klarer å tenke på kor annet :s Noen her med erfaringer med trekant? 

Anonymkode: 1a0e1...bbb

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper det blir akkurat slik du drømmer om! 

Anonymkode: c2baa...ba1

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg vil ha trekant med mannen min, og en mannlig venn av oss. Jeg blir så kåt av tanken at jeg ikke klarer å tenke på kor annet :s Noen her med erfaringer med trekant? 

jeg har ikke mye erfaring med det. Men kjennet to par som her det og begge er veldig fornøyde. Det ene i Drammen har en fast som ikke bor langt unna. Det andre bor utenfor Bergen og hun har 3kant men også med andre og de er også fornøyde. Men veldig viktig at dere begge er 100% med på det og at dere tenker dere godt om og prater om det. Er lit viktig med kjemi da.  lykke til, jeg skulle gjerne vert med dere.

Skrevet
10 hours ago, AnonymBruker said:

Ja vi har erfaring med det, slik som mange andre også har 🙂

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Prat med mannen din, lytt og hør!

Har dessverre ingen erfaring, men kjempelyst på dette selv med fruen. Hun har også lyst på flere samtidig, gjerne gangbang - men hun et redd jeg skal bli sjalu og at forhold skal få seg en ripe i lakken.

Vørt sammen i 15år, og jeg er så sikker på vårt forhold så jeg er mer enn klar for både trekant og se henne bli tatt av andre menn. Lever en gang, så drømmer man kan oppfylle bør man oppfylle (min mening), så jeg håper og håper.

Masse lykke til, så håper jeg du får drømmen din oppfylt.

Gjest Paramount
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

De svarene som betyr noe for deg er først og fremst fra de som har samme utgangspunkt som dere. Det er forutsetningene som avgjør hvor vellykket en trekant blir tror jeg, i mye større grad enn hva, hvordan og med hvem osv. Vi har ikke hatt trekant, men vi har forsøkt og forkastet forsøk på partnerbytte flere ganger, og heller endt opp med en trivelig middag :) . Trekant er noe som står på ønskelisten vår, da det sannsynligvis er mye mindre komplisert. Men det er absolutt ikke noe vi må oppleve snarest. Slike ting trenger å modnes for oss.

Skrevet

Vi har gjort det mange ganger og det har alltid vært gøy. Dvs en gang var det temmelig klein affære fordi den ekstra mannen var helt ute… stinket urin og uvasket bukse. Nei faen det var jævlig. 

Anonymkode: b3cd2...e75

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.2.2023 den 0.31):

Det drømte jeg også om, og en gang fortalte jeg det til mannen min. Så var vi i ett lystig lag, der mannen min plutselig begynte å ta bilder av kløfta mi... de bildene ble sent til kompisen hans. Vi dro dit på nachspiel, og siden det har vi hatt trekant ett par,tre ganger i halv året.... 

Angrer ikke ett minutt

• Hjerte 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

Jeg har hatt det et par ganger, da som den ekstra mannen. To ulike opplevelser, men begge gode opplevelser. Den ene gangen fikk mannen i forholdet det ikke til, han forstod han ikke klarte å tenne på situasjonen med en annen mann. Men vi tok det fint alle tre, ble en fin og deilig opplevelse. 

Den andre gangen var det full klaff, med lek til tidlig morgen. 

Vil anbefale at dere snakker ut med hverandre, snakke om hvordan det kan bli. Men verdt å prøve om dere er trygge på dere selv og med hverandre. 

Skrevet

Opplevde det med det dama og en kompis for mange år siden. Fortsatt det mest intenst erotiske øyeblikket i hele mitt liv. Har snakket om det med min nåværende samboer også og hun er absolutt ikke fremmed for tanken 🥰 Håprt vi finner «den rette» en dag…

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...