Gå til innhold

Kan man bli avvist i matkø?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For tiden har jeg så dårlig råd at jeg må hente meg matroser fra en frivillig organisasjon i nærheten av der jeg bor. Jeg håper dette bedrer seg om en stund. Jeg syns ikke dette er noe gøy, men har ikke noe valg.  Kan de si hvis man kommer ofte at nå kan du ikke komme mer? De sa man kan komme hver uke men jeg er usikker likevel. Skjønner jo at det kan bli tomt for mat foreksemplel da. Trenger ikke hets eller krangling i denne tråden. Bare lurer. Og med en gang situasjonen bedrer seg så slutter jeg å hente mat. Flere her i samme situasjon?

Anonymkode: 0e87e...608

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tviler på det. Og når de sier at du kan hente deg hver uke, så er det klart det går greit😊

Skjønner at det ikke er gøy, og jeg håper det ordner seg for deg snart.

Anonymkode: 216fa...ffd

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Nei :)

Anonymkode: 51855...b71

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg kom meg ut av fattigdom når jeg sluttet å kjøpe alt fordi det var 10-kroners tilbud. Det var en venn som sa jeg trengte ikke alt jeg kjøpte, og etterhvert så forstod jeg at det var derfor jeg ble fattig. 

Håper du får hjelpen du trenger, man kan nesten leve som en greve på sosial stønad. Jeg har mindre livsopphold å rutte med etter betalt huslån og strøm enn de som får boligstøtte, sosialstønad og strøm dekket utenom livsopphold. Og jeg jobber :)

Anonymkode: 7e406...8fa

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Om de har sagt en gang i uken så er vel det det som gjelder. Du kan jo spørre dem om igjen når du er der om du er usikker. Så du får det bekreftet. :) Lykke til med å komme gjennom den tøffe tiden .

Anonymkode: e7abd...dd6

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg kom meg ut av fattigdom når jeg sluttet å kjøpe alt fordi det var 10-kroners tilbud. Det var en venn som sa jeg trengte ikke alt jeg kjøpte, og etterhvert så forstod jeg at det var derfor jeg ble fattig. 

Anonymkode: 7e406...8fa

For et godt råd.

Anonymkode: 94261...d0d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...