AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #1 Del Skrevet 2. februar 2023 Var hos en ny hudpleier i går som overhode ikke hørte eller tydeligvis skjønte hva jeg sa når jeg spesifikt ba om å få litt farge på brynene og forklarte spesifikt at jeg ønsket de litt lysere enn det hun selv hadde. Vi snakket altså ganske grundig om det på forhånd, men likevel kom jeg ut med nesten svarte bryn. Noen som har tips til å få bort så mye av fargen som mulig på kort tid? Ser ikke ut i måneskinn og det er ikke så artig når jeg har zoom møter med 50 mennesker på jobb 😅. Er eneste muligheten å vaske, vaske og vaske? Anonymkode: d9937...096 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 2. februar 2023 #2 Del Skrevet 2. februar 2023 Kjøp lys hårfarge og ha på i kanskje 15 min. Jeg brukte denne på brynene da de ble for mørke. Funket bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberrysmoothie Skrevet 2. februar 2023 #3 Del Skrevet 2. februar 2023 (endret) Hadde ikke lagt lys farge oppå. Da kan du sitte igjen med oransje bryn eller hvite bryn. Den sterke overskuddsfargen fra salongen går ut innen et par dager. Er du skikkelig misfornøyd kan du kjøpe Refectocil sin brynsfarge fjerner og gni med en bomullspad https://lyko.com/no/refectocil/refectocil-tint-sensitive-remover-150ml Mest sannsynlig ser du bedre ut enn du tror, det er uvant i starten å se seg med farget bryn men for andre ser det bra ut og når du blir vant til det så liker du det Endret 2. februar 2023 av Blueberrysmoothie 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #4 Del Skrevet 2. februar 2023 Blueberrysmoothie skrev (20 minutter siden): Hadde ikke lagt lys farge oppå. Da kan du sitte igjen med oransje bryn eller hvite bryn. Den sterke overskuddsfargen fra salongen går ut innen et par dager. Er du skikkelig misfornøyd kan du kjøpe Refectocil sin brynsfarge fjerner og gni med en bomullspad https://lyko.com/no/refectocil/refectocil-tint-sensitive-remover-150ml Mest sannsynlig ser du bedre ut enn du tror, det er uvant i starten å se seg med farget bryn men for andre ser det bra ut og når du blir vant til det så liker du det Takk for tips! Skal løpe og kjøpe i morgen Og nei, dessverre ser jeg ikke bedre ut enn jeg tro. Det har både kollegaer, venner og familie bekreftet. Det ser helt håpløst ut med veldig lys hud, lyserølig/blondt hår og nesten kull svarte bryn... TS Anonymkode: d9937...096 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå