Gå til innhold

Når mannen skal på jobbfest med flere damer han har hatt Sex med….

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min har jobba i samme firma i en årrekke. Gjennom dette arbeidsforholdet har han hatt sex med minst 3 av sine kvinnelige kollegaer. Den siste ett par år før vi traff hverandre.  Nå skal han ut å spise med disse 3 pluss ett par mannlige kollegaer « for gammelt vennskaps skyld» (De jobbet sammen i over 15 år) Tror ikke han på noen måte kommer til å være utro, men det irriterer meg likevel litt. 
Er jeg litt gal som blir irritert? 

Anonymkode: bf3a4...5a7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ikke godtatt det. Klart det blir flørt og mulig utroskap

Anonymkode: e676f...f2d

• Liker 7
Skrevet

Hvis du stoler på han betyr det ikke noe..? 

• Liker 12
  • Nyttig 1
Skrevet

Det hadde jeg ikke brydd meg om. 

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg hadde ikke likt det... Så jeg syns ikke du er gal

Anonymkode: f5be4...703

• Liker 5
  • Hjerte 1
Skrevet

Tror det er helt normalt å ikke ville likt det. Og det burde være helt ok å si det til mannen din også uten å være urimelig. Liker du det ikke, så syns jeg mannen din burde respektere det og droppe dette treffet. Uten at du er urimelig sjalu og kontrollerende av den grunn.

Anonymkode: f1cd8...5cd

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

...må man virkelig ha full tillit til sin partner...

Anonymkode: bde5c...c0e

Skrevet

Oi Oi, gjett om han skal kose seg ute på middag denne kvelden da.

Anonymkode: 485ce...1f9

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Oi Oi, gjett om han skal kose seg ute på middag denne kvelden da.

Anonymkode: 485ce...1f9

Samme tenkte jeg. Hva er ellers poenget med denne middagen? Når en ikke klarer å ha et profesjonelt forhold til kollegene sine og må knulle dem, for så å opprettholde kontakt utenfor arbeidstiden, så sier det sitt. 

Jeg hadde avslutta hele forholdet. 

Anonymkode: c9504...91e

• Liker 10
  • Nyttig 2
Skrevet

3 kvinnelige og 2 andre mannlige samt mannen din? Blir jo en til hver da. 🤔👀 

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet

Hadde du vært en av disse kvinnelig kollega som skulle treffe en tidligere sex partner. Ville du latt være og flørte for å se om det fortsatt er en seksuell spenning der?

Jeg syns det er ubehagelig å trene på samme senter som en av mine gamle sexpartner (jeg har vært gift i 20 år). Og det blir litt småklein helsing og jeg unngår han så godt jeg kan. Grunnen jeg unngår han er fordi jeg ikke ønsker at gamle seksuelle spenning skal oppstå. 
Og det samme tenker jeg om mannen din. Selvfølgelig kommer han til å tenke på dette når han sitter der med damene og får noe innabords 

Men igjen… la han gå og la han bli testet… Så får du nok kanskje svaret i etterkant 

Anonymkode: c5d75...d1e

Skrevet

Om du visste dette før dere ble sammen/før dere giftet dere og fremdeles valgte å være i ett forhold med han, må du nesten bare tåle det. Jeg hadde enten bedt han jeg skulle gifte meg med om å finne seg en jobb en annen plass eller så hadde jeg gjort det slutt.

Anonymkode: 99426...82a

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Om du visste dette før dere ble sammen/før dere giftet dere og fremdeles valgte å være i ett forhold med han, må du nesten bare tåle det. Jeg hadde enten bedt han jeg skulle gifte meg med om å finne seg en jobb en annen plass eller så hadde jeg gjort det slutt.

Anonymkode: 99426...82a

Nei, man trenger overhodet ikke å tåle at mannen møter sine tidligere sexpartnere som han jobber med, PÅ FRITIDEN i lystig lag. 

Anonymkode: b8d72...696

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Sorry, folk som holder på slik hadde jeg aldri gått inn i forhold med uansett.

Klarer meg ikke skille mellom jobb og fritid så er man amatør i mine øyne. Man har ikke sex med kollegaer.

Finn deg en skikkelig mann.

Anonymkode: 05ae5...05e

• Liker 4
  • Nyttig 4
Skrevet

Dette er ikke en jobbfest. Men en knullefest. 

Anonymkode: 526bf...be9

• Liker 1
Skrevet

Oi. Er jeg virkelig den eneste som hadde syntes dette var helt greit? 

• Liker 11
  • Hjerte 1
Skrevet
Hippogriff skrev (3 minutter siden):

Oi. Er jeg virkelig den eneste som hadde syntes dette var helt greit? 

nope.. jeg er med deg - helt greit, fortid har alle... dersom TS vil ha et forhold til partneren må hans fortid få ligge i fred og ro.. 

• Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Mannen min har jobba i samme firma i en årrekke. Gjennom dette arbeidsforholdet har han hatt sex med minst 3 av sine kvinnelige kollegaer. Den siste ett par år før vi traff hverandre.  Nå skal han ut å spise med disse 3 pluss ett par mannlige kollegaer « for gammelt vennskaps skyld» (De jobbet sammen i over 15 år) Tror ikke han på noen måte kommer til å være utro, men det irriterer meg likevel litt. 
Er jeg litt gal som blir irritert? 

Anonymkode: bf3a4...5a7

Dette er ikke enn jobbfest, men vennefest. Så da har du riktig utgangspunkt. Så han sier at han ønsker å prioritere å bruke tid og penger på å ha det hyggelig med tre tidligere sexpartnere, og et par mannlige venner uten at du skal være med.

Er sikkert andre som syns slikt er normalt og selv hadde sagt ærlig "Kos deg kjære, dere her sikkert mye hyggelige minnene å snakke om". Jeg er sikkert alt for utrygg å umoden for å tenke slikt. Jeg hadde tenkt at dette var en unødvendig og rar prioritering, og sagt det.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Hadde ikke godtatt det nei. Veldig spesielt ting å gjøre. Hadde det vært meg så hadde jeg avslått den invitasjonen før jeg i det hele tatt hadde fortalt om det til partner. Greit noen syns dette er helt grei ting å gjøre, det får være opp til dem, men en har også lov til å ha sine grenser og du er ikke gal fordeom. Hans tidligere handlinger har jo vist at han har en seksuell interesse ovenfor disse kvinnene. 

Anonymkode: 7781d...012

• Liker 1
Skrevet

Ikke ok.

Anonymkode: aa6e2...70c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...